דף הבית » מגזין » מה שאתה צריך לדעת על שם המשפחה פורטנוי

מה שאתה צריך לדעת על שם המשפחה פורטנוי

מה שאתה צריך לדעת על שם המשפחה פורטנוי

מהו שם המשפחה פורטנוי?

שם המשפחה פורטנוי הוא שם משפחה ייחודי ומעניין. הוא ממוצא יהודי והוא נגזר מהמילה העברית "פורטן", שפירושה "דלת". על פי החשד, שם המשפחה אומץ על ידי מהגרים יהודים שחיפשו דרך להזדהות במולדתם החדשה. שם המשפחה פורטנוי נמצא לרוב בישראל, אך ניתן למצוא אותו גם במדינות אחרות כמו ארצות הברית, קנדה ובריטניה.

היסטוריה של שם המשפחה פורטנוי

לשם המשפחה פורטנוי יש היסטוריה ארוכה ומעניינת. מאמינים שמקורו במזרח התיכון בימי הביניים, כאשר יהודים היגרו לאזורים שונים בעולם. על פי החשיבה, שם המשפחה אומץ על ידי מהגרים יהודים שחיפשו דרך להזדהות במולדתם החדשה. שם המשפחה פורטנוי נמצא לרוב בישראל, אך ניתן למצוא אותו גם במדינות אחרות כמו ארה"ב, קנדה, ובריטניה. בארצות הברית, שם המשפחה פורטנוי נמצא לרוב במדינות ניו יורק, ניו ג'רזי ופנסילבניה.

משמעות שם המשפחה פורטנוי

שם המשפחה פורטנוי נגזר מהמילה העברית "פורטן", שפירושה "דלת". על פי החשד, שם המשפחה אומץ על ידי מהגרים יהודים שחיפשו דרך להזדהות במולדתם החדשה. שם המשפחה פורטנוי נמצא לרוב בישראל, אך ניתן למצוא אותו גם במדינות אחרות כמו ארצות הברית, קנדה ובריטניה.

הפופולריות של שם המשפחה פורטנוי

שם המשפחה פורטנוי אינו נפוץ במיוחד, אבל גם הוא לא בלתי רגיל. על פי הלשכה למפקד האוכלוסין של ארצות הברית, שם המשפחה פורטנוי הוא שם המשפחה ה-4,845 הנפוץ ביותר בארצות הברית. בישראל, שם המשפחה פורטנוי הוא שם המשפחה ה-8,722 הנפוץ ביותר.

השוואה מהירה

מדינה דַרגָה
ארצות הברית 4,845
ישראל מקום 8,722

סיכום

שם המשפחה פורטנוי הוא שם משפחה ייחודי ומעניין. הוא ממוצא יהודי והוא נגזר מהמילה העברית "פורטן", שפירושה "דלת". על פי החשד, שם המשפחה אומץ על ידי מהגרים יהודים שחיפשו דרך להזדהות במולדתם החדשה. שם המשפחה פורטנוי נמצא לרוב בישראל, אך ניתן למצוא אותו גם במדינות אחרות כמו ארצות הברית, קנדה ובריטניה. שם המשפחה פורטנוי אינו נפוץ במיוחד, אבל גם הוא לא בלתי רגיל. על פי הלשכה למפקד האוכלוסין של ארצות הברית, שם המשפחה פורטנוי הוא שם המשפחה ה-4,845 הנפוץ ביותר בארצות הברית. בישראל, שם המשפחה פורטנוי הוא שם המשפחה ה-8,722 הנפוץ ביותר.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן