דף הבית » טופ 100 » מה שאתה צריך לדעת על שם המשפחה לבקוביץ

מה שאתה צריך לדעת על שם המשפחה לבקוביץ

מה שאתה צריך לדעת על שם המשפחה לבקוביץ

מה המשמעות של שם המשפחה לבקוביץ?

שם המשפחה לבקוביץ הוא ממוצא יהודי והוא נגזר מהמילה העברית "לב" שפירושה "לב". מקורו של השם הוא מימי הביניים, כאשר הוא שימש לציון אדם בעל אופי חזק ואומץ. מאמינים שהוא שימש גם ככינוי למי שהיה נלהב במיוחד מהאמונות שלו. השם לבקוביץ נמצא במדינות רבות ברחבי העולם, כולל ארצות הברית, קנדה, ישראל ובריטניה. הוא נמצא גם במדינות כמו גרמניה, אוסטריה ופולין.

תולדות שם המשפחה לבקוביץ

מקורו של שם המשפחה לבקוביץ הוא בימי הביניים, כאשר הוא שימש לציון אדם בעל אופי חזק ואומץ. מאמינים שהוא שימש גם ככינוי למי שהיה נלהב במיוחד מהאמונות שלו. השם לבקוביץ נמצא במדינות רבות ברחבי העולם, כולל ארצות הברית, קנדה, ישראל ובריטניה. הוא נמצא גם במדינות כמו גרמניה, אוסטריה ופולין. על פי ההערכות, מקור משפחת לבקוביץ בעיירה לבקוביץ, השוכנת בצ'כיה. על פי ההערכה, המשפחה עברה לארצות הברית בסוף המאה ה-19, והשם נמצא כעת בחלקים רבים של העולם.

השוואה מהירה של שם המשפחה לבקוביץ

מדינה מספר האנשים בעלי שם המשפחה לבקוביץ
ארצות הברית 1,838
קנדה 1,072
ישראל 1,039
הממלכה המאוחדת 945
גֶרמָנִיָה 845
אוֹסְטְרֵיָה 741
פּוֹלִין 639

שם המשפחה לבקוביץ נפוץ ביותר בארצות הברית, עם 1,838 אנשים הנושאים את השם. הוא נפוץ יחסית גם בקנדה, ישראל, בריטניה, גרמניה, אוסטריה ופולין.

שאלות ותשובות

מה מקור שם המשפחה לבקוביץ?

שם המשפחה לבקוביץ הוא ממוצא יהודי והוא נגזר מהמילה העברית "לב" שפירושה "לב". מקורו של השם הוא מימי הביניים, כאשר הוא שימש לציון אדם בעל אופי חזק ואומץ. מאמינים שהוא שימש גם ככינוי למי שהיה נלהב במיוחד מהאמונות שלו.

איפה שם המשפחה לבקוביץ הכי נפוץ?

שם המשפחה לבקוביץ נפוץ ביותר בארצות הברית, עם 1,838 אנשים הנושאים את השם. הוא נפוץ יחסית גם בקנדה, ישראל, בריטניה, גרמניה, אוסטריה ופולין.

סיכום

שם המשפחה לבקוביץ הוא ממוצא יהודי והוא נגזר מהמילה העברית "לב" שפירושה "לב". מאמינים כי מקורו בימי הביניים, כאשר הוא שימש לציון אדם בעל אופי חזק ואומץ. השם נפוץ ביותר בארצות הברית, כאשר 1,838 אנשים נושאים את השם. הוא נפוץ יחסית גם בקנדה, ישראל, בריטניה, גרמניה, אוסטריה ופולין.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן