דף הבית » עשרת הגדולים » מה שאתה צריך לדעת על שם המשפחה דון

מה שאתה צריך לדעת על שם המשפחה דון

מה שאתה צריך לדעת על שם המשפחה דון

מהו שם המשפחה דון?

שם המשפחה דון הוא שם משפחה נפוץ ממוצא אנגלי וספרד. היא נגזרת מהמילה הלטינית "דונום", שפירושה "מתנה". השם נמצא גם בשפות אחרות, כמו איטלקית, פורטוגזית וגרמנית. זהו שם משפחה פטרונימי, כלומר הוא נגזר משם הפרטי של האב. שם המשפחה דון נמצא לרוב בארצות הברית, שם הוא מדורג כשם המשפחה ה-551 הנפוץ ביותר. הוא נמצא גם במדינות אחרות, כמו קנדה, בריטניה ואוסטרליה.

מקור ומשמעות שם המשפחה דון

שם המשפחה דון נגזר מהמילה הלטינית "דונום", שפירושה "מתנה". זהו שם משפחה פטרונימי, כלומר הוא נגזר משם הפרטי של האב. במקרים מסוימים, השם עשוי להיות נגזר גם מהמילה הספרדית "דון", שפירושה "אדון" או "מאסטר". שם המשפחה דון נמצא לרוב בארצות הברית, שם הוא מדורג כשם המשפחה ה-551 הנפוץ ביותר . הוא נמצא גם במדינות אחרות, כמו קנדה, בריטניה ואוסטרליה.

וריאציות נפוצות של שם המשפחה דון

לשם המשפחה דון יש כמה וריאציות נפוצות, כולל דונה, דונהו, דונאטו, דונהו, דונאהי, דונהו ודונהיו.

אנשים מפורסמים עם שם המשפחה דון

ישנם כמה אנשים מפורסמים עם שם המשפחה דון, ביניהם השחקן דון ג'ונסון, הזמר דון מקלין, ונשיא ארצות הברית לשעבר, דונלד ג'יי טראמפ.

השוואה מהירה

שֵׁם מָקוֹר מַשְׁמָעוּת וריאציות נפוצות
דוֹן לָטִינִית מתנה דונה, דונהו, דונאטו, דונהו, דונאהי, דונהו, דונהו

סיכום

שם המשפחה דון הוא שם משפחה נפוץ ממוצא אנגלי וספרד. היא נגזרת מהמילה הלטינית "דונום", שפירושה "מתנה". השם נמצא גם בשפות אחרות, כמו איטלקית, פורטוגזית וגרמנית. זהו שם משפחה פטרונימי, כלומר הוא נגזר משם הפרטי של האב. לשם המשפחה דון יש כמה וריאציות נפוצות, כולל דונה, דונהו, דונאטו, דונהו, דונאהי, דונהו ודונהיו. ישנם כמה אנשים מפורסמים עם שם המשפחה דון, ביניהם השחקן דון ג'ונסון, הזמר דון מקלין, ונשיא ארצות הברית לשעבר, דונלד ג'יי טראמפ.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן