דף הבית » המלצת הצוות » מה שאתה צריך לדעת על שם המשפחה גנץ

מה שאתה צריך לדעת על שם המשפחה גנץ

מה שאתה צריך לדעת על שם המשפחה גנץ

משמעות שם המשפחה גנץ

שם המשפחה גנץ הוא ממקור גרמני והוא נגזר מהמילה "גנס", שפירושה "אווז". מאמינים כי השם ניתן במקור למי שגידל אווזים או היה רועה אווזים. השם נמצא גם בקהילות יהודיות, שם מאמינים שהוא נגזר מהמילה העברית "גנז", שפירושה "אוצר". השם גנץ נמצא גם במדינות אחרות, כמו אוסטריה, שוויץ והולנד. באוסטריה, השם נגזר מהמילה "גאנס", שפירושה "אווז", בעוד שבשוויץ, הוא נגזר מהמילה "גאנט", שפירושה "שומר". בהולנד, השם נגזר מהמילה "גאנט", שפירושה "שומר".

השכיחות של שם המשפחה גנץ

שם המשפחה גנץ נפוץ ביותר בגרמניה, שם הוא שם המשפחה ה-5,902 הנפוץ ביותר. הוא נמצא גם באוסטריה, שם הוא שם המשפחה ה-1,945 הנפוץ ביותר, ובשווייץ, שם הוא שם המשפחה ה-1,945 הנפוץ ביותר. בארצות הברית, שם המשפחה גנץ הוא שם המשפחה ה-6,846 הנפוץ ביותר.

אנשים מפורסמים עם שם המשפחה גנץ

ישנם כמה אנשים מפורסמים עם שם המשפחה גנץ, ביניהם הפוליטיקאי הישראלי בני גנץ, השחקן והבמאי הגרמני אוווה גנץ, והשחקן והקומיקאי האמריקאי דיוויד גנץ.

גנץ בשפות אחרות

שם המשפחה גנץ נמצא גם בשפות אחרות, כמו ספרדית, שם הוא מאוית "Ganz", וצרפתית, שם הוא מאוית "Gant". בספרדית, השם נגזר מהמילה "גאנס", שפירושה "אווז", בעוד שבצרפתית, הוא נגזר מהמילה "גאנט", שפירושה "שומר". לסיכום, שם המשפחה גנץ הוא ממקור גרמני והוא נגזר מהמילה "גאנס", שפירושה "אווז". הוא נפוץ בעיקר בגרמניה, אוסטריה ושוויץ, ונמצא גם במדינות אחרות, כמו ארצות הברית, ספרד וצרפת. ישנם כמה אנשים מפורסמים עם שם המשפחה גנץ, ביניהם הפוליטיקאי הישראלי בני גנץ, השחקן והבמאי הגרמני אוווה גנץ, והשחקן והקומיקאי האמריקאי דיוויד גנץ.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן