דף הבית » מגזין » מה שאתה צריך לדעת על שם המשפחה בסון

מה שאתה צריך לדעת על שם המשפחה בסון

מה שאתה צריך לדעת על שם המשפחה בסון

מהו שם המשפחה בסון?

שם המשפחה בסון הוא שם נפוץ, כאשר אנשים רבים ברחבי העולם נושאים אותו. מאמינים שמקורו בצרפת, וחושבים שהוא נגזר מהמילה הצרפתית "basse", שפירושה "נמוך" או "צנוע". זה גם חשב להיות קשור למילה הגרמנית "באסן", שפירושה "להיות צנוע". שם המשפחה בסון נמצא במדינות רבות, כולל ארצות הברית, קנדה, אוסטרליה ובריטניה.

היסטוריה של שם המשפחה בסון

לשם המשפחה בסון יש היסטוריה ארוכה וסיפורת. מאמינים שמקורו בצרפת, ומאמינים שהוא היה בשימוש מאז המאה ה-12. התיעוד המוקדם ביותר של שם המשפחה בסון הוא משנת 1220, כאשר אדם בשם גיום בסון תועד ברשומות של מנזר סן ז'רמן דה פרה בפריז. שם המשפחה בסון נמצא גם במדינות אחרות ברחבי העולם, כולל ארצות הברית, קנדה, אוסטרליה ובריטניה. בארצות הברית, שם המשפחה באסון נמצא לרוב במדינות ניו יורק, פנסילבניה ואוהיו. בקנדה, שם המשפחה באסון נמצא לרוב במחוזות אונטריו וקוויבק. באוסטרליה, שם המשפחה באסון נמצא לרוב במדינות ויקטוריה וניו סאות' ויילס. בבריטניה, שם המשפחה בסון נמצא לרוב במחוזות יורקשייר, לנקשייר ודרבישייר.

אנשים מפורסמים עם שם המשפחה בסון

יש הרבה אנשים מפורסמים שנשאו את שם המשפחה בסון. אלה כוללים את המלחין הצרפתי ז'אן-בטיסט בסון, השחקן והקומיקאי האנגלי ג'ון בסון, והשחקן והבמאי האמריקאי ג'ון בסון.

ז'אן-בטיסט בסון

ז'אן-בטיסט בסון היה מלחין ונגן עוגב צרפתי שחי במאה ה-18. הוא נולד ב-1715 בעיר רואן, ולמד מוזיקה בקונסרבטוריון של פריז. הוא היה מלחין פורה, ויצירותיו כוללות אופרות, סימפוניות ומוזיקה קאמרית. הוא ידוע בעיקר בזכות האופרה שלו "Les Fêtes de l'Amour et de Bacchus", שהוצגה לראשונה ב-1753.

ג'ון בסון

ג'ון בסון היה שחקן וקומיקאי אנגלי שחי במאה ה-19. הוא נולד ב-1819 בלונדון, וערך את הופעת הבכורה שלו בבמה ב-1837. הוא היה מבצע פופולרי, והופיע בהצגות ומחזות זמר רבים לאורך הקריירה שלו. הוא ידוע בעיקר בזכות הופעותיו במחזות "היריבים" ו"בית הספר לשערורייה".

ג'ון בסון

ג'ון בסון היה שחקן ובמאי אמריקאי שחי במאה ה-20. הוא נולד בשנת 1901 בעיר ניו יורק, וערך את הופעת הבכורה שלו על הבמה בשנת 1922. הוא היה שחקן פורה, והופיע בסרטים רבים לאורך הקריירה שלו. הוא ידוע בעיקר בזכות הופעותיו בסרטים "גטסבי הגדול" ו"הסנדק".

השכיחות של שם המשפחה בסון כיום

כיום, שם המשפחה בסון עדיין נפוץ למדי, כאשר אנשים רבים ברחבי העולם נושאים אותו. בארצות הברית, שם המשפחה באסון נמצא לרוב במדינות ניו יורק, פנסילבניה ואוהיו. בקנדה, שם המשפחה באסון נמצא לרוב במחוזות אונטריו וקוויבק. באוסטרליה, שם המשפחה באסון נמצא לרוב במדינות ויקטוריה וניו סאות' ויילס. בבריטניה, שם המשפחה בסון נמצא לרוב במחוזות יורקשייר, לנקשייר ודרבישייר. בסך הכל, שם המשפחה בסון הוא שם נפוץ, כאשר אנשים רבים ברחבי העולם נושאים אותו. מאמינים שמקורו בצרפת, וחושבים שהוא נגזר מהמילה הצרפתית "basse", שפירושה "נמוך" או "צנוע". זה גם חשב להיות קשור למילה הגרמנית "באסן", שפירושה "להיות צנוע". שם המשפחה בסון נמצא במדינות רבות, ועדיין נפוץ למדי כיום.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן