דף הבית » טופ 100 » מה פירוש שם המשפחה כלב?

מה פירוש שם המשפחה כלב?

מה פירוש שם המשפחה כלב?

מה פירוש שם המשפחה כלב?

שם המשפחה כלב הוא שם משפחה נפוץ במדינות רבות. מאמינים שמקורו באנגליה, אך הוא נמצא גם בסקוטלנד, אירלנד ווילס. שם המשפחה כלב נגזר מהמילה האנגלית הישנה "דוקגה", שפירושה "כלב ציד או כלב ציד". שם המשפחה כלב נמצא גם במדינות אחרות כמו גרמניה, צרפת והולנד.

מקור שם המשפחה כלב

מקורו של שם המשפחה Dog הוא באנגליה. זה נגזר מהמילה האנגלית הישנה "דוקגה", שפירושה "כלב ציד או כלב ציד". שם המשפחה כלב נמצא גם במדינות אחרות כמו גרמניה, צרפת והולנד. מאמינים ששם המשפחה כלב שימש ככינוי למי שהיה צייד או מגדל כלבים. זה יכול היה לשמש גם כשם תיאורי למי שהיה ידוע בנאמנותו ובמסירותו.

וריאציות של שם המשפחה כלב

לשם המשפחה דוג יש וריאציות רבות, כולל Dogg, Dogge, Doggett, Doggitt ו- Doggott. וריאציות אלה נמצאות במדינות שונות, כגון אנגליה, סקוטלנד, אירלנד, וויילס, גרמניה, צרפת והולנד.

אנשים מפורסמים עם שם המשפחה כלב

יש הרבה אנשים מפורסמים שיש להם את שם המשפחה כלב. חלקם כוללים את השחקן והקומיקאי האנגלי ג'ון קליז, השחקן והבמאי האמריקאי רוברט דה נירו, הזמר והכותב האנגלי אלטון ג'ון, והזמר והפזמונאי האמריקאי טיילור סוויפט.

סיכום

שם המשפחה כלב הוא שם משפחה נפוץ במדינות רבות. מאמינים שמקורו באנגליה, אך הוא נמצא גם בסקוטלנד, אירלנד, ויילס, גרמניה, צרפת והולנד. שם המשפחה כלב נגזר מהמילה האנגלית הישנה "דוקגה", שפירושה "כלב ציד או כלב ציד". מאמינים ששם המשפחה כלב שימש כינוי למי שהיה צייד או מגדל כלבים. זה יכול היה לשמש גם כשם תיאורי למי שהיה ידוע בנאמנותו ובמסירותו. ישנם אנשים מפורסמים רבים בעלי שם המשפחה דוג, ביניהם השחקן והקומיקאי האנגלי ג'ון קליז, השחקן והבמאי האמריקאי רוברט דה נירו, הזמר והפזמונאי האנגלי אלטון ג'ון, והזמר והפזמונאי האמריקאי טיילור סוויפט. למידע נוסף על המקור והמשמעות של שם המשפחה כלב, עיין בסרטון זה .

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן