דף הבית » מעניין » מה פירוש שם המשפחה דיק?

מה פירוש שם המשפחה דיק?

2023-04-24 03:06:00+02:00

מה פירוש שם המשפחה דיק?

שם המשפחה דיק הוא ממקור אנגלי והוא נגזר מהמילה האנגלית התיכונה "dicke", שפירושה "חזק" או "אמיץ". כמו כן, סבורים שהיא נגזרת מהמילה האנגלית הישנה "dic", שפירושה "תעלה" או "תעלה". שם המשפחה דיק נחשב גם נגזר מהשם האישי האנגלי הישן "דיקה", שהיה מזעור של השם ריצ'רד. שם המשפחה דיק הוא שם נפוץ בממלכה המאוחדת, במיוחד בסקוטלנד. הוא נמצא גם בארצות הברית, קנדה, אוסטרליה וניו זילנד.

אנשים מפורסמים עם שם המשפחה דיק

יש הרבה אנשים מפורסמים שיש להם את שם המשפחה דיק. הנה כמה מהם:

סר ארתור קונן דויל

סר ארתור קונאן דויל היה סופר סקוטי הידוע בעיקר בזכות סיפורי הבלשים שלו בהשתתפות הדמות שרלוק הולמס. הוא נולד באדינבורו ב-1859 והיה בנם של צ'רלס אלטמונט דויל ומרי פולי. שם המשפחה שלו היה במקור דיקסון, אבל הוא שינה אותו לדויל כדי שזה יישמע יותר אנגלי.

ג'ון דיק

ג'ון דיק היה פוליטיקאי אמריקאי יליד סקוטי ששימש כחבר בבית הנבחרים של פנסילבניה בין השנים 1833-1837. הוא נולד בסקוטלנד ב-1790 והיגר לארצות הברית ב-1817. הוא היה איש עסקים מצליח והיה מעורב ב פיתוח העיר פיטסבורג.

ריצ'רד דיק

ריצ'רד דיק היה פוליטיקאי אמריקאי יליד סקוטי שכיהן כחבר בבית הנבחרים של ארצות הברית בין השנים 1845-1847. הוא נולד בסקוטלנד ב-1790 והיגר לארצות הברית ב-1817. הוא היה איש עסקים מצליח והיה מעורב בפיתוח העיר פיטסבורג.

ג'ון דיקרסון

ג'ון דיקרסון הוא עיתונאי ומנחה טלוויזיה אמריקאי. הוא מנחה תוכנית החדשות של CBS "Face the Nation" ובעבר היה המנחה של הפודקאסט Slate Political Gabfest. הוא נולד בוושינגטון די.סי ב-1968 והוא בנה של העיתונאית המנוחה ננסי דיקרסון.

אנשים מפורסמים עם השם הפרטי דיק

יש גם הרבה אנשים מפורסמים שיש להם את השם הפרטי דיק. הנה כמה מהם:

דיק ואן דייק

דיק ואן דייק הוא שחקן, קומיקאי, זמר וסופר אמריקאי. הוא ידוע בעיקר בזכות תפקידיו בסדרת הטלוויזיה "The Dick Van Dyke Show" ובסרט "מרי פופינס". הוא נולד בווסט פליינס, מיזורי בשנת 1925 ועדיין פעיל בתעשיית הבידור כיום.

דיק צ'ייני

דיק צ'ייני הוא פוליטיקאי אמריקאי שכיהן כסגן הנשיא ה-46 של ארצות הברית בין השנים 2001 ל-2009. הוא נולד בלינקולן, נברסקה ב-1941 ושימש כשר ההגנה תחת הנשיא ג'ורג' הוו בוש. הוא חבר במפלגה הרפובליקנית.

דיק קאבט

דיק קאבט הוא מנחה וקומיקאי טלוויזיה אמריקאי. הוא ידוע בעיקר בהנחיית תוכנית האירוח "The Dick Cavett Show" בשעות הלילה המאוחרות מ-1968 עד 1975. הוא נולד בנברסקה ב-1936 ועדיין פעיל בתעשיית הבידור כיום.

דיק גרגורי

דיק גרגורי הוא קומיקאי, פעיל זכויות אזרח וסופר אמריקאי. הוא ידוע בעיקר בשל שגרת הסטנד-אפ שלו, שהתייחסה לעתים קרובות לבעיות גזעיות. הוא נולד בסנט לואיס, מיזורי בשנת 1932 ועדיין פעיל בתעשיית הבידור כיום. שם המשפחה דיק הוא שם נפוץ ושימשה אנשים מפורסמים רבים לאורך ההיסטוריה. היא נגזרת מהמילה האנגלית התיכונה "dicke", שפירושה "חזק" או "אמיץ", וחושבים שהיא נגזרת מהמילה האנגלית הישנה "dic", שפירושה "תעלה" או "תעלה". כמו כן, סבורים שהוא נגזר מהשם האישי האנגלי הישן "דיקה", שהיה מזעור של השם ריצ'רד. שם המשפחה דיק נמצא בבריטניה, במיוחד בסקוטלנד, כמו גם בארצות הברית, קנדה, אוסטרליה וניו זילנד. ישנם אנשים מפורסמים רבים בעלי שם המשפחה דיק, כולל סר ארתור קונאן דויל, ג'ון דיק, ריצ'רד דיק, ג'ון דיקרסון, דיק ואן דייק, דיק צ'ייני, דיק קאבט ודיק גרגורי.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן