דף הבית » אנציקלופדיה » מה פירוש שם המשפחה בוזגלו?

מה פירוש שם המשפחה בוזגלו?

מה פירוש שם המשפחה בוזגלו?

מה המשמעות של שם המשפחה בוזגלו?

שם המשפחה בוזגלו הוא ממקור פרסי והוא נגזר מהמילה "בוז", שפירושה "עז". הסיומת "-aglou" מתווספת למילה "בוז" כדי ליצור את שם המשפחה בוזגלו. על פי ההערכות, השם ניתן למשפחה שהייתה בבעלותה עדר עיזים.

היסטוריה של שם המשפחה בוזגלו

מקורו של שם המשפחה בוזגלו הוא במזרח התיכון, במיוחד באזור פרס. מאמינים שהמשפחה שבבעלותה עדר העזים הייתה ממוצא פרסי. השם נמצא בשימוש במשך מאות שנים והוא נמצא בשימוש עד היום במדינות רבות ברחבי העולם.

אנשים מפורסמים עם שם המשפחה בוזגלו

ישנם מספר אנשים מפורסמים בעלי שם המשפחה בוזגלו. אלה כוללים השחקן והקומיקאי האיראני-אמריקאי מאז ג'ובראני, הזמר והפזמונאי האיראני-אמריקאי סבאג, והשחקנית והדוגמנית האיראנית-אמריקאית נזאנין מנדי.

מאז ג'וברני

מאז ג'וברני הוא שחקן וקומיקאי איראני-אמריקאי שהופיע במספר רב של סרטים ותוכניות טלוויזיה. הוא ידוע בעיקר בזכות תפקידיו בסרטים המתורגמן, האחים גרים והדיקטטור. הוא גם שותף קבוע בתוכנית הטלוויזיה Curb Your Enthusiasm.

סבאג

סבאג הוא זמר וכותב שירים איראני-אמריקאי שהוציא מספר אלבומים. הוא ידוע בעיקר בזכות סינגל הלהיט שלו "Lonely", שהיה ללהיט 10 המובילים בארה"ב. הוא גם הוציא עוד כמה סינגלים ואלבומים, כולל "The Way I Feel" ו-"The Best of Sevag".

נזנין מנדי

Nazanin Mandi היא שחקנית ודוגמנית איראנית-אמריקאית שהופיעה במספר סרטים ותוכניות טלוויזיה. היא ידועה בעיקר בזכות תפקידיה בסרטים The Sisterhood of the Travelling Pants ו- The Sisterhood of the Travelling Pants 2. היא גם הופיעה בתוכניות הטלוויזיה Gossip Girl ו-The Mindy Project.

אנשים מפורסמים אחרים עם שם המשפחה בוזגלו

אנשים מפורסמים נוספים עם שם המשפחה בוזגלו כוללים את השחקן והבמאי האיראני-אמריקאי נאוויד נג'באן, השחקן והבמאי האיראני-אמריקאי רזה סיקסו סאפאי, והשחקן והבמאי האיראני-אמריקאי עלי פאזאל.

סיכום

שם המשפחה בוזגלו הוא ממקור פרסי והוא נגזר מהמילה "בוז", שפירושה "עז". על פי ההערכות, השם ניתן למשפחה שהייתה בבעלותה עדר עיזים. השם נמצא בשימוש במשך מאות שנים והוא נמצא בשימוש עד היום במדינות רבות ברחבי העולם. ישנם כמה אנשים מפורסמים בעלי שם המשפחה בוזגלו, ביניהם השחקן והקומיקאי האיראני-אמריקאי מאז ג'ובראני, הזמר והפזמונאי האיראני-אמריקאי סבאג, והשחקנית והדוגמנית האיראנית-אמריקאית נזאנין מנדי.

שאלות ותשובות

ש: באילו מדינות שם המשפחה בוזגלו הנפוץ ביותר?

ת: שם המשפחה בוזגלו נמצא לרוב במדינות במזרח התיכון, במיוחד באיראן ובמדינות אחרות דוברות פרסית.

ש: האם יש אנשים מפורסמים עם שם המשפחה בוזגלו?

ת: כן, יש כמה אנשים מפורסמים עם שם המשפחה בוזגלו, כולל השחקן והקומיקאי האיראני-אמריקאי מאז ג'ובראני, הזמר והפזמונאי האיראני-אמריקאי סבאג, והשחקנית והדוגמנית האיראנית-אמריקאית נזאנין מנדי.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן