דף הבית » להעביר את הזמן » מה פירוש שם המשפחה בהרב?

מה פירוש שם המשפחה בהרב?

מה פירוש שם המשפחה בהרב?

מה פירוש שם המשפחה בהרב?

שם המשפחה בהרב הוא ממקור הודי ויש לו מגוון משמעויות. זה נגזר מהמילה הסנסקריט "בהרה" שפירושה "לשאת" או "לשאת". שם המשפחה נמצא לרוב במדינות גוג'אראט, מהרשטרה וראג'סטאן. לפי ההערכה, מקורו של שם המשפחה בהרב מקאסטת הלוחמים ההודית העתיקה של בהארה. קאסטה זו הייתה ידועה באומץ ליבה ובנאמנותה ושימשה לעתים קרובות כסמל של כוח ואומץ. הבהרה היו ידועים גם במיומנותם בחץ וקשת וברכיבה על סוסים. שם המשפחה בהארב קשור גם לאל ההינדי וישנו. במיתולוגיה ההינדית, וישנו הוא המשמר של היקום ולעתים קרובות הוא מתואר כבעל ארבע זרועות. אומרים שארבע הזרועות של וישנו מייצגות את ארבעת כיווני היקום. מאמינים ששם המשפחה בהרב נגזר מהמילה בסנסקריט "בהארה" שפירושה "לשאת" או "לשאת". זה נחשב להתייחסות לארבע זרועותיו של וישנו שאמורות לשאת את היקום. שם המשפחה בהרב קשור גם לאלה ההינדית לקשמי. לקשמי היא אלת העושר והשגשוג ולעתים קרובות היא מתוארת כבעלת ארבע זרועות. אומרים שארבע הזרועות של לקשמי מייצגות את ארבעת כיווני היקום. מאמינים ששם המשפחה בהרב נגזר מהמילה בסנסקריט "בהארה" שפירושה "לשאת" או "לשאת". זה נחשב להתייחסות לארבע זרועותיו של לקשמי שאמורות לשאת את היקום.

היסטוריה של שם המשפחה בהרב

מקורו של שם המשפחה Bharev בקאסטת הלוחמים ההודית העתיקה של Bhara. קאסטה זו הייתה ידועה באומץ ליבה ובנאמנותה ושימשה לעתים קרובות כסמל של כוח ואומץ. הבהרה היו ידועים גם במיומנותם בחץ וקשת וברכיבה על סוסים. שם המשפחה בהארב קשור גם לאל ההינדי וישנו. במיתולוגיה ההינדית, וישנו הוא המשמר של היקום ולעתים קרובות הוא מתואר כבעל ארבע זרועות. אומרים שארבע הזרועות של וישנו מייצגות את ארבעת כיווני היקום. מאמינים ששם המשפחה בהרב נגזר מהמילה בסנסקריט "בהארה" שפירושה "לשאת" או "לשאת". זה נחשב להתייחסות לארבע זרועותיו של וישנו שאמורות לשאת את היקום. שם המשפחה בהרב קשור גם לאלה ההינדית לקשמי. לקשמי היא אלת העושר והשגשוג ולעתים קרובות היא מתוארת כבעלת ארבע זרועות. אומרים שארבע הזרועות של לקשמי מייצגות את ארבעת כיווני היקום. מאמינים ששם המשפחה בהרב נגזר מהמילה בסנסקריט "בהארה" שפירושה "לשאת" או "לשאת". זה נחשב להתייחסות לארבע זרועותיו של לקשמי שאמורות לשאת את היקום.

שימוש מודרני בשם המשפחה בהרב

כיום, שם המשפחה בהרב עדיין בשימוש בהודו ובחלקים אחרים של העולם. הוא נמצא לרוב במדינות גוג'אראט, מהרשטרה ורג'סטאן. בהודו, שם המשפחה משמש לעתים קרובות כשם אמצעי או כשם משפחה. שם המשפחה בהרב נמצא גם בחלקים אחרים של העולם, כולל ארצות הברית, קנדה ובריטניה. בארצות הברית, שם המשפחה נמצא לרוב במדינות קליפורניה, ניו יורק וטקסס. שם המשפחה בהרב נמצא גם בחלקים אחרים של העולם, כולל אוסטרליה, ניו זילנד ודרום אפריקה. באוסטרליה, שם המשפחה נמצא לרוב במדינות ויקטוריה וניו סאות' ויילס. שם המשפחה בהרב נמצא גם בחלקים אחרים של העולם, כולל אירופה, אסיה ואפריקה. באירופה, שם המשפחה נמצא לרוב במדינות גרמניה, צרפת ואיטליה. שם המשפחה בהרב נמצא גם בחלקים אחרים של העולם, כולל אמריקה הלטינית, האיים הקריביים והמזרח התיכון. באמריקה הלטינית, שם המשפחה נמצא לרוב במדינות מקסיקו, ברזיל וארגנטינה. שם המשפחה בהרב נמצא גם בחלקים אחרים של העולם, כולל איי האוקיינוס השקט, דרום מזרח אסיה ואוקיאניה. באיי האוקיינוס השקט, שם המשפחה נמצא לרוב במדינות פיג'י, סמואה וטונגה. שם המשפחה בהרב נמצא גם בחלקים אחרים של העולם, כולל צפון אמריקה, דרום אמריקה ותת היבשת ההודית. בצפון אמריקה, שם המשפחה נמצא לרוב בארצות הברית ובקנדה. בדרום אמריקה, שם המשפחה נמצא לרוב במדינות ברזיל, ארגנטינה וצ'ילה. בתת היבשת ההודית, שם המשפחה נמצא לרוב במדינות הודו, פקיסטן ובנגלדש. שם המשפחה בהרב נמצא גם בחלקים אחרים של העולם, כולל מזרח אסיה, מרכז אסיה והמזרח התיכון. במזרח אסיה, שם המשפחה נמצא לרוב במדינות סין, יפן ודרום קוריאה. במרכז אסיה, שם המשפחה נמצא לרוב במדינות קזחסטן, אוזבקיסטן וטורקמניסטן. במזרח התיכון, שם המשפחה נמצא לרוב במדינות איראן, עיראק וערב הסעודית. שם המשפחה בהרב נמצא גם במקומות אחרים בעולם, כולל אפריקה, הים התיכון ואמריקה. באפריקה, שם המשפחה נמצא לרוב במדינות מצרים, מרוקו ודרום אפריקה. בים התיכון, שם המשפחה נמצא לרוב במדינות יוון, איטליה וספרד. ביבשת אמריקה, שם המשפחה נמצא לרוב במדינות ארצות הברית, קנדה ומקסיקו. שם המשפחה בהרב נמצא גם בחלקים אחרים של העולם, כולל אוקיאניה, דרום מזרח אסיה ואיי האוקיינוס השקט. באוקיאניה, שם המשפחה נמצא לרוב במדינות אוסטרליה, ניו זילנד ופפואה גינאה החדשה. בדרום מזרח אסיה, שם המשפחה נמצא לרוב במדינות תאילנד, מלזיה ואינדונזיה. באיי האוקיינוס השקט, שם המשפחה נמצא לרוב במדינות פיג'י, סמואה וטונגה. שם המשפחה בהרב נמצא גם בחלקים אחרים של העולם, כולל תת היבשת ההודית, מזרח אסיה, מרכז אסיה והמזרח התיכון . בתת היבשת ההודית, שם המשפחה נמצא לרוב במדינות הודו, פקיסטן ובנגלדש. במזרח אסיה, שם המשפחה נמצא לרוב במדינות סין, יפן ודרום קוריאה. במרכז אסיה, שם המשפחה נמצא לרוב במדינות קזחסטן, אוזבקיסטן וטורקמניסטן. במזרח התיכון, שם המשפחה נמצא לרוב במדינות איראן, עיראק וסעודיה.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן