דף הבית » אנציקלופדיה » מה עושים עם תואר בבריאות הציבור?

מה עושים עם תואר בבריאות הציבור?

2023-06-20 13:57:00+02:00

מבוא

תואר בבריאות הציבור יכול לפתוח עולם של הזדמנויות קריירה. מעבודה בתחום הבריאות ועד לקביעת מדיניות, אנשי מקצוע בתחום בריאות הציבור חיוניים לבריאותן של קהילות ברחבי העולם. עם תואר בבריאות הציבור, אתה יכול לעשות שינוי אמיתי בחיים של אחרים.

אפשרויות קריירה

תואר בבריאות הציבור יכול להוביל למגוון מסלולי קריירה. אנשי מקצוע בתחום בריאות הציבור עובדים במגוון מסגרות, כולל בתי חולים, סוכנויות ממשלתיות, ארגונים ללא מטרות רווח ומוסדות מחקר. אנשי מקצוע בתחום בריאות הציבור יכולים לעבוד במגוון תפקידים, כגון אפידמיולוגים, מחנכי בריאות, מנתחי מדיניות בריאות ובריאות הציבור. מנהלים. אנשי מקצוע אלו אחראים על מחקר וניתוח נתוני בריאות, פיתוח מדיניות בריאות וחינוך הציבור בנושאי בריאות. אנשי מקצוע בתחום בריאות הציבור יכולים לעבוד גם בתחום של קידום בריאות ומניעת מחלות. אנשי מקצוע אלו אחראים לפיתוח ויישום תוכניות לקידום אורח חיים בריא ומניעת מחלות.

חינוך והדרכה

תואר בבריאות הציבור דורש בדרך כלל מינימום של תואר ראשון. אנשי מקצוע רבים בתחום בריאות הציבור עוסקים בתואר שני בבריאות הציבור או בתחום קשור. בנוסף לתואר, אנשי מקצוע בתחום בריאות הציבור חייבים גם להשלים הכשרה והסמכות נוספות. זה עשוי לכלול קורסים באפידמיולוגיה, ביוסטטיסטיקה, מדיניות בריאות ומינהל בריאות הציבור.

להפיק את המרב מהתואר שלך

לאחר שרכשת את התואר שלך בבריאות הציבור, ישנם מספר צעדים שתוכל לנקוט כדי להפיק את המרב מהתואר שלך. ראשית, חשוב להישאר מעודכנים בהתפתחויות האחרונות בבריאות הציבור. ניתן לעשות זאת על ידי קריאת כתבי עת מקצועיים, השתתפות בכנסים ויצירת קשרים עם אנשי מקצוע אחרים בבריאות הציבור. שנית, חשוב להישאר מעודכן לגבי שוק העבודה. ניתן לעשות זאת על ידי מחקר פרסומי דרושים, השתתפות בירידי עבודה ויצירת קשרים עם מעסיקים פוטנציאליים. לבסוף, חשוב להישאר פעיל בקהילת בריאות הציבור. ניתן לעשות זאת על ידי הצטרפות לארגונים מקצועיים, השתתפות בכנסים והתנדבות בארגוני בריאות הציבור.

שאלות ותשובות

ש: מהי תחזית העבודה של אנשי מקצוע בתחום בריאות הציבור?
ת: תחזית העבודה עבור אנשי מקצוע בתחום בריאות הציבור היא חיובית. על פי הלשכה לסטטיסטיקה של העבודה, התעסוקה של אנשי מקצוע בתחום בריאות הציבור צפויה לגדול ב-11% מ-2019 ל-2029, מהר יותר מהממוצע בכל המקצועות. ש: לאיזה סוג שכר אני יכול לצפות עם תואר בבריאות הציבור?
ת: השכר לאנשי בריאות הציבור משתנה בהתאם לסוג העבודה ורמת הניסיון. לפי נתוני הלשכה לסטטיסטיקה של העבודה, השכר השנתי החציוני לאנשי מקצוע בתחום בריאות הציבור היה 63,270 דולר במאי 2019. ש: איזה סוג של ארגונים שוכרים אנשי מקצוע בתחום בריאות הציבור?
ת: אנשי מקצוע בתחום בריאות הציבור נשכרים על ידי מגוון ארגונים, כולל בתי חולים, סוכנויות ממשלתיות, ארגונים ללא מטרות רווח ומוסדות מחקר.

סיכום

תואר בבריאות הציבור יכול לפתוח עולם של הזדמנויות קריירה. מעבודה בתחום הבריאות ועד לקביעת מדיניות, אנשי מקצוע בתחום בריאות הציבור חיוניים לבריאותן של קהילות ברחבי העולם. עם החינוך וההכשרה הנכונים, אתה יכול לעשות שינוי אמיתי בחיים של אחרים. למידע נוסף, עיין בסרטון YouTube זה על בריאות הציבור.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן