דף הבית » אנציקלופדיה » מה לעשות עם שאריות בשר על האש?

מה לעשות עם שאריות בשר על האש?

2023-06-17 05:09:00+02:00

1. מכינים סלט בשר על האש

אם נשארו לכם שאריות בשר בגריל, למה שלא תהפכו אותו לסלט טעים? אתה יכול להשתמש בכל סוג של בשר על האש, כגון עוף, בקר, חזיר או דגים. התחל בקצוץ הבשר הצלוי לקוביות קטנות והוספה לקערה. לאחר מכן הוסף כמה ירקות טריים, כגון חסה, עגבניות, מלפפונים ובצל. לקצת קראנץ' אפשר להוסיף גם קרוטונים או אגוזים. לבסוף, הוסיפו את זה ברוטב הסלט האהוב עליכם וקיבלתם ארוחה טעימה ובריאה.

2. יוצרים סנדוויץ' בשר על האש

דרך מצוינת נוספת להשתמש בשאריות הבשר בגריל היא להכין כריך. התחל בקליית לחם והוספה של התבלינים האהובים עליך, כגון מיונז, חרדל או קטשופ. לאחר מכן הוסף את הבשר בגריל וכמה ירקות טריים, כגון חסה, עגבניות ובצל. אפשר גם להוסיף גבינה אם תרצו. לבסוף, הוסיפו את החלק השני של הטוסט וקיבלתם כריך טעים.

3. הכינו פיצה בשרים על האש

אם אתם מחפשים דרך יצירתית להשתמש בשאריות הבשר בגריל, למה שלא תכינו פיצה? התחל בחימום מראש של התנור ל-350 מעלות. לאחר מכן מורחים מעט רוטב פיצה על קרום פיצה שהוכן מראש והוסיפו אותו עם הגבינה האהובה עליכם. לאחר מכן, הוסף את הבשר בגריל וכמה ירקות טריים, כגון פטריות, פלפלים ובצל. לבסוף, אופים אותו בתנור במשך 15-20 דקות וקיבלתם פיצה טעימה.

4. יוצרים בוריטו בשר על האש

דרך מצוינת נוספת להשתמש בשאריות הבשר בגריל היא להכין בוריטו. התחל בחימום טורטייה גדולה והוספה של שעועית מחודשת. לאחר מכן הוסף את הבשר בגריל וכמה ירקות טריים, כגון חסה, עגבניות ובצל. אפשר גם להוסיף גבינה אם תרצו. לבסוף, גלגלו אותו וקיבלתם בוריטו טעים.

5. מכינים קוזדילה בשרים על האש

אם אתם מחפשים דרך מהירה וקלה להשתמש בשאריות הבשר בגריל, למה שלא תכינו קוואסדילה? התחל בחימום טורטייה גדולה והוספת קצת גבינה. לאחר מכן הוסף את הבשר הצלוי וכמה ירקות טריים, כגון פטריות, פלפלים ובצל. לבסוף, הוסיפו את החלק השני של הטורטייה וקיבלתם קסאדילה טעימה. לא משנה איזה סוג של בשר בגריל נשאר לך, יש הרבה דרכים יצירתיות להשתמש בו. מסלטים ועד סנדוויצ'ים לפיצות ועד בוריטוס ועד קווסאדילות, תוכלו להפוך את שאריות הבשר בגריל שלכם לארוחה טעימה ובריאה. אז בפעם הבאה שנשאר לכם קצת בשר על האש, אל תתנו לו ללכת לפח. במקום זאת, תהיו יצירתיים והכינו משהו טעים!

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן