דף הבית » אנציקלופדיה » מה לעשות עם טלפונים סלולריים ישנים?

מה לעשות עם טלפונים סלולריים ישנים?

2023-06-21 17:45:00+02:00

תרום את הטלפון הסלולרי הישן שלך

יש לך טלפון סלולרי ישן שוכב? במקום לתת לו לאסוף אבק, למה לא לתרום אותו למטרה טובה? ישנם ארגונים רבים שמקבלים טלפונים סלולריים משומשים ומנצלים אותם היטב. כך למשל, טלפונים סלולריים לחיילים אוספים טלפונים סלולריים משומשים ומנצלים את התמורה לרכישת כרטיסי חיוג לחיילים המוצבים מעבר לים. תרומת הטלפון הסלולרי הישן שלך היא דרך מצוינת להחזיר למי שמשרת את המדינה שלנו.

מחזר את הטלפון הסלולרי הישן שלך

אם אתה לא רוצה לתרום את הטלפון הסלולרי הישן שלך, אתה תמיד יכול למחזר אותו. מיחזור הטלפון הסלולרי הישן שלך הוא דרך מצוינת לצמצם את טביעת הרגל הסביבתית שלך. לחברות סלולר רבות יש תוכניות מיחזור, כך שתוכלו להשאיר את הטלפון הישן שלכם בקלות בחנות מקומית. ניתן למצוא גם מרכזי מיחזור מקומיים שמקבלים טלפונים סלולריים. על ידי מיחזור הטלפון הסלולרי הישן שלך, תוכל לעזור להפחית את כמות הפסולת שמגיעה למזבלות.

מכור את הטלפון הסלולרי הישן שלך

אם אתה מחפש להרוויח קצת יותר כסף, אתה תמיד יכול למכור את הטלפון הסלולרי הישן שלך. יש הרבה שווקים מקוונים שבהם אתה יכול לרשום את הטלפון הישן שלך למכירה. אתה יכול גם למצוא קונים מקומיים שמוכנים לרכוש את הטלפון הישן שלך. מכירת הטלפון הסלולרי הישן שלך היא דרך מצוינת להרוויח קצת כסף נוסף ולהיפטר ממכשיר ישן.

השתמש מחדש בפלאפון הישן שלך

אם אינך רוצה לתרום, למחזר או למכור את הטלפון הסלולרי הישן שלך, אתה תמיד יכול להשתמש בו מחדש. ישנן דרכים יצירתיות רבות לייעוד מחדש של טלפון סלולרי ישן. לדוגמה, אתה יכול להפוך אותו למסגרת תמונה דיגיטלית או לנגן מוזיקה. אתה יכול גם להשתמש בו בתור מצלמת אבטחה או שלט רחוק לטלוויזיה שלך. ייעוד מחדש של הטלפון הסלולרי הישן שלך היא דרך מצוינת להיות יצירתי ולהפיק את המרב ממכשיר ישן.

הפוך את הטלפון הסלולרי הישן שלך למסגרת תמונה דיגיטלית

אחת הדרכים הפופולריות ביותר לייעוד מחדש של טלפון סלולרי ישן היא להפוך אותו למסגרת תמונה דיגיטלית. כל מה שאתה צריך זה טלפון סלולרי ישן, מסגרת תמונה וכמה כלים. ראשית, הסר את גב הפלאפון והוציא את הסוללה. לאחר מכן, חבר את הטלפון הנייד לחלק האחורי של מסגרת התמונה. לבסוף, הורד אפליקציית מסגרת תמונה דיגיטלית ואתה מוכן.

השתמש בטלפון הסלולרי הישן שלך כמצלמת אבטחה

דרך מצוינת נוספת ליישם מחדש טלפון סלולרי ישן היא להשתמש בו כמצלמת אבטחה. כל מה שאתה צריך זה טלפון סלולרי ישן וכמה כלים. ראשית, הורד אפליקציית מצלמת אבטחה בטלפון הישן שלך. לאחר מכן, חבר את הטלפון לקיר או למדף. לבסוף, חבר את הטלפון לרשת ה-Wi-Fi הביתית שלך ואתה מוכן.

מצא מידע נוסף בויקיפדיה

אם אתה מחפש מידע נוסף על מה לעשות עם טלפונים סלולריים ישנים, אתה תמיד יכול לבדוק את ויקיפדיה . לוויקיפדיה יש שפע של מידע על הנושא, כולל רשימה של ארגונים שמקבלים טלפונים סלולריים משומשים ורשימת דרכים לייעוד מחדש של טלפון סלולרי ישן.

דעה אישית

לדעתי, תרומת הטלפון הסלולרי הישן שלך היא הדרך הטובה ביותר להיפטר ממנו. לא רק שאתה עוזר למטרה טובה, אלא שאתה גם עוזר להפחית את כמות הפסולת שמגיעה למזבלות. בנוסף, אתה תמיד יכול לבדוק את YouTube כדי לקבל רעיונות נוספים על מה לעשות עם הטלפון הסלולרי הישן שלך.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן