דף הבית » אנציקלופדיה » מה לעשות כשהאייפון נכבה ולא נדלק? כל מה שצריך לדעת

מה לעשות כשהאייפון נכבה ולא נדלק? כל מה שצריך לדעת

2023-06-17 03:27:00+02:00

מה לעשות כשהאייפון שלך נכבה ולא נדלק?

אם האייפון שלך נכבה פתאום ולא נדלק מחדש, זו יכולה להיות חוויה מתסכלת. ייתכן שאתה תוהה מה לעשות כאשר האייפון שלך נכבה ואינו נדלק. למרבה המזל, ישנם כמה צעדים שתוכל לנקוט כדי לפתור את הבעיה ולתקן אותה.

בדוק את הסוללה

הדבר הראשון שעליך לעשות כאשר האייפון שלך נכבה ואינו נדלק הוא לבדוק את הסוללה. אם לאייפון שלך יש סוללה נשלפת, הוצא אותה והכנס אותה בחזרה. אם לאייפון שלך יש סוללה שאינה ניתנת להסרה, נסה לחבר אותה למקור מתח. אם הסוללה חלשה, ייתכן שיהיה צורך לטעון אותה לפני שהיא תידלק.

כפה הפעלה מחדש

אם הסוללה אינה הבעיה, ייתכן שתצטרך להפעיל מחדש את האייפון שלך. כדי לעשות זאת, לחץ והחזק את כפתור ההפעלה וכפתור הבית בו-זמנית למשך 10 שניות לפחות. זה יאלץ את האייפון שלך להפעיל מחדש.

אפס להגדרות יצרן

אם ההפעלה מחדש בכוח לא עובד, ייתכן שתצטרך לאפס את האייפון שלך להגדרות היצרן שלו. פעולה זו תמחק את כל הנתונים שלך, אז ודא שגיבית את הנתונים שלך לפני שתעשה זאת. כדי לאפס את האייפון להגדרות היצרן שלו, עבור אל הגדרות > כללי > איפוס > מחק את כל התוכן וההגדרות.

צור קשר עם התמיכה של אפל

אם אף אחד מהשלבים שלמעלה לא עובד, ייתכן שתצטרך לפנות לתמיכה של Apple. הם יכולים לעזור לך לפתור את הבעיה ולספק לך צעדים נוספים שיש לנקוט.

סיכום

אם האייפון שלך נכבה ולא נדלק, יש כמה שלבים שתוכל לנקוט כדי לפתור את הבעיה ולתקן את הבעיה. בדוק את הסוללה, הפעל מחדש את האייפון שלך בכוח ואפס להגדרות היצרן. אם אף אחד מהשלבים האלה לא עובד, פנה לתמיכה של Apple לקבלת עזרה נוספת. למידע נוסף, מצא מידע נוסף בוויקיפדיה או צפה בסרטון ב-YouTube .

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן