דף הבית » להעביר את הזמן » מה הפירוש של שם המשפחה שלומוב?

מה הפירוש של שם המשפחה שלומוב?

מה הפירוש של שם המשפחה שלומוב?

מה הפירוש של שם המשפחה שלומוב?

שם המשפחה שלומוב הוא שם משפחה יהודי ממוצא אשכנזי. זה נגזר מהמילה העברית "שלום", שפירושה "שלום". שם המשפחה נמצא לרוב בישראל, אך הוא נמצא גם במדינות אחרות עם אוכלוסיות יהודיות גדולות, כמו ארצות הברית, קנדה ובריטניה.

מקורות שם המשפחה שלומוב

מקורו של שם המשפחה שלומוב במאה ה-18 במזרח אירופה. משערים שזה נגזר מהמילה העברית "שלום", שפירושה "שלום". שם המשפחה אומץ כנראה על ידי משפחות יהודיות שרצו להביע את רצונן לשלום ולהרמוניה.

שכיחות שם המשפחה שלומוב

שם המשפחה שלומוב נמצא לרוב בישראל, שם הוא אחד משמות המשפחה הנפוצים ביותר. הוא נמצא גם במדינות אחרות עם אוכלוסיות יהודיות גדולות, כמו ארצות הברית, קנדה ובריטניה. בארצות הברית, שם המשפחה נמצא לרוב בניו יורק, קליפורניה ופלורידה.

וריאציות של שם המשפחה שלומוב

לשם המשפחה שלומוב יש כמה וריאציות, ביניהן שלמה, שלומוביץ ושלומוביץ. כל הווריאציות הללו נגזרות מאותה מילה עברית, "שלום", שפירושה "שלום".

אנשים מפורסמים עם שם המשפחה שלומוב

ישנם כמה אנשים בולטים בעלי שם המשפחה שלומוב, ביניהם ראש ממשלת ישראל בנימין נתניהו, הזמר והיוצר הישראלי דיוויד ברוזה והשחקן והקומיקאי הישראלי ליאור שליין.

סיכום

שם המשפחה שלומוב הוא שם משפחה יהודי ממוצא אשכנזי, שנגזר מהמילה העברית "שלום", שפירושה "שלום". הוא נמצא לרוב בישראל, אך נמצא גם במדינות אחרות עם אוכלוסיות יהודיות גדולות, כמו ארצות הברית, קנדה ובריטניה. לשם המשפחה מספר וריאציות, כולל שלמה, שלומוביץ ושלומוביץ. אנשים בולטים בעלי שם המשפחה כוללים את ראש ממשלת ישראל בנימין נתניהו, הזמר והיוצר הישראלי דיוויד ברוזה, והשחקן והקומיקאי הישראלי ליאור שליין.

השוואה מהירה

שֵׁם מִשׁפָּחָה מָקוֹר שְׁכִיחוּת וריאציות אנשים בולטים
שלומוב אשכנזי ישראל, ארה"ב, קנדה, בריטניה שלמה, שלומוביץ, שלומוביץ בנימין נתניהו, דיוויד ברוזה, ליאור שליין

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן