דף הבית » מגזין » מה הפירוש של שם המשפחה ברחוזל?

מה הפירוש של שם המשפחה ברחוזל?

2023-04-21 15:01:00+02:00

מה הפירוש של שם המשפחה ברחוזל?

שם המשפחה ברגוזל הוא ממקור עברי והוא נגזר מהמילה העברית "בר-ג'וז", שפירושה "בנו של ג'וז". השם ג'וז הוא צורה מקוצרת של השם יוסף, שפירושו "אלוהים יגדל". שם המשפחה Barjozel נמצא במדינות רבות, כולל ישראל, ארצות הברית וקנדה.

היסטוריה של משפחת ברגוזל

מאמינים שמקורה של משפחת Barjozel במזרח התיכון, והשם נמצא במדינות רבות, כולל ישראל, ארצות הברית וקנדה. משערים שמשפחת ברגוזל הייתה בין המשפחות היהודיות הראשונות שהתיישבו בארצות הברית. משערים כי המשפחה הגיעה לארצות הברית בסוף המאה ה-19, ובן משפחת ברגוזל הידוע הראשון בארצות הברית היה אברהם ברגוזל, שהגיע לניו יורק בשנת 1882. למשפחת ברגוזל יש היסטוריה ארוכה ועשירה ב ארצות הברית. אברהם ברגוזל היה איש עסקים ופילנתרופ מצליח, והוא היה תורם מרכזי לקהילה היהודית בניו יורק. הוא גם היה חבר מייסד בקרן הלאומית היהודית, שהוקמה בשנת 1901 כדי לסייע בתמיכה בעם היהודי בפלסטין.

חברים מפורסמים ממשפחת ברגוזל

משפחת ברגוזל הניבה חברים בולטים רבים, ביניהם ראש ממשלת ישראל המנוח יצחק רבין, שנולד בירושלים בשנת 1922. רבין היה בן למשפחת ברגוזל, והוא היה ראש ממשלת ישראל החמישי. הוא היה חתן פרס נובל לשלום, והוא זכור בשל מאמציו להביא שלום למזרח התיכון. חברים בולטים נוספים במשפחת ברג'וזל כוללים את ראש ממשלת ישראל המנוח שמעון פרס, שנולד בוויסנייב, פולין בשנת 1923. פרס היה בן למשפחת ברגוזל, והיה ראש ממשלת ישראל התשיעי. הוא היה חתן פרס נובל לשלום, והוא זכור בזכות מאמציו להביא שלום למזרח התיכון.

משפחת ברגוזל היום

כיום משפחת ברגוזל היא עדיין משפחה בולטת בישראל ובארצות הברית. המשפחה עדיין עוסקת בפילנתרופיה ובעסקים, ורבים מבני המשפחה עוסקים בפוליטיקה ובשירות הציבורי. גם משפחת ברגוזל עוסקת באמנויות, ורבים מבני המשפחה עוסקים בתעשיית הקולנוע והטלוויזיה.

תשובות ושאלות

ש: מה מקורו של שם המשפחה ברגוזל? א: שם המשפחה ברגוזל הוא ממקור עברי והוא נגזר מהמילה העברית "בר-ג'וז", שפירושה "בנו של ג'וז". ש: מי הייתה משפחת ברגוזל הידועה הראשונה. חבר בארצות הברית? א: בן משפחת ברגוזל הידוע הראשון בארצות הברית היה אברהם ברגוזל, שהגיע לניו יורק בשנת 1882. ש: מי הם כמה חברים מפורסמים במשפחת ברגוזל? א: כמה חברים מפורסמים של ברגוזל המשפחה כוללת את ראש ממשלת ישראל המנוח יצחק רבין ואת ראש ממשלת ישראל המנוח שמעון פרס. ש: במה מעורבת משפחת ברגוזל כיום? ת: כיום, משפחת ברגוזל היא עדיין משפחה בולטת בישראל ובארה"ב. המשפחה עדיין עוסקת בפילנתרופיה ובעסקים, ורבים מבני המשפחה עוסקים בפוליטיקה ובשירות הציבורי. גם משפחת ברגוזל עוסקת באמנויות, ורבים מבני המשפחה עוסקים בתעשיית הקולנוע והטלוויזיה.

סיכום

שם המשפחה ברגוזל הוא ממקור עברי והוא נגזר מהמילה העברית "בר-ג'וז", שפירושה "בנו של ג'וז". מאמינים שמקורה של משפחת Barjozel במזרח התיכון, והשם נמצא במדינות רבות, כולל ישראל, ארצות הברית וקנדה. משפחת ברגוזל הניבה חברים בולטים רבים, ביניהם ראש ממשלת ישראל ז"ל יצחק רבין וראש ממשלת ישראל ז"ל שמעון פרס. כיום משפחת ברגוזל היא עדיין משפחה בולטת בישראל ובארצות הברית. המשפחה עדיין עוסקת בפילנתרופיה ובעסקים, ורבים מבני המשפחה עוסקים בפוליטיקה ובשירות הציבורי. כדי ללמוד עוד על משפחת Barjozel, אתה יכול לצפות בסרטון YouTube זה על המשפחה.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן