דף הבית » המלצת הצוות » מה המשמעות של שם משפחה של סיריל?

מה המשמעות של שם משפחה של סיריל?

2023-04-01 18:50:00+02:00

מה המשמעות של שם משפחה של סיריל?

סיריל הוא שם משפחה פופולרי ממוצא יווני. זה נגזר מהמילה היוונית "קירילוס", שפירושה "אדון". השם נמצא בשימוש נפוץ באמונה הנוצרית האורתודוקסית והוא מקושר לעתים קרובות עם הקדוש הפטרון באותו שם. השם סיריל שימש במדינות רבות ברחבי העולם, כולל ארצות הברית, קנדה, אוסטרליה ובריטניה. זה פופולרי גם במדינות כמו רוסיה, אוקראינה ובולגריה.

מקור והיסטוריה של שם המשפחה של סיריל

מקורו של שם המשפחה סיריל מתוארך למאה ה-4 לספירה. זה שימש לראשונה את הכנסייה היוונית-אורתודוקסית כדי להתייחס לקדוש הפטרון בעל אותו השם. השם אומץ מאוחר יותר על ידי עדות נוצריות אחרות, כולל הכנסייה הקתולית. השם סיריל שימש במדינות רבות ברחבי העולם, כולל ארצות הברית, קנדה, אוסטרליה ובריטניה. זה פופולרי גם במדינות כמו רוסיה, אוקראינה ובולגריה.

השימוש הנוכחי בשם המשפחה של סיריל

שם המשפחה סיריל נמצא בשימוש נרחב עד היום. זהו שם פופולרי במדינות רבות, כולל ארצות הברית, קנדה, אוסטרליה ובריטניה. זה פופולרי גם במדינות כמו רוסיה, אוקראינה ובולגריה. השם סיריל מקושר לעתים קרובות עם הקדוש הפטרון באותו שם. הוא מזוהה גם עם הכנסייה היוונית אורתודוקסית ומשמש לעתים קרובות כשם אמצעי.

הפופולריות של שם המשפחה של סיריל

שם המשפחה סיריל מדורג כיום כשם המשפחה ה-9,739 הפופולרי ביותר בארצות הברית. הוא גם מדורג כשם המשפחה ה-1,945 הפופולרי ביותר בקנדה ושם המשפחה ה-2,817 הפופולרי ביותר באוסטרליה.

אנשים מפורסמים עם שם המשפחה סיריל

יש הרבה אנשים מפורסמים שיש להם את שם המשפחה של סיריל, כולל:• סיריל רמפוסה – פוליטיקאי דרום אפריקאי ונשיאה הנוכחי של דרום אפריקה• סיריל ריולי – כדורגלן חוקים אוסטרלי• סיריל אביטבול – איש עסקים צרפתי ומנכ"ל רנו F1• סיריל דספרס – נהג ראלי צרפתי• סיריל נוויל – זמר וכותב שירים אמריקאי• סיריל קיוזאק – שחקן אירי• סיריל פלטשר – קומיקאי בריטי

טבלה של שם משפחה של סיריל

מדינה דַרגָה
ארצות הברית מקום 9,739
קנדה מקום 1,945
אוֹסטְרַלִיָה מקום 2,817

שם המשפחה סיריל הוא שם פופולרי במדינות רבות ברחבי העולם. זה נגזר מהמילה היוונית "קירילוס", שפירושה "אדון". השם נמצא בשימוש נפוץ באמונה הנוצרית האורתודוקסית ולעיתים מזוהה עם הקדוש הפטרון בעל אותו השם. השם נמצא בשימוש נרחב כיום והוא שם פופולרי במדינות רבות, כולל ארצות הברית, קנדה, אוסטרליה ובריטניה. זה פופולרי גם במדינות כמו רוסיה, אוקראינה ובולגריה. ישנם אנשים מפורסמים רבים בעלי שם המשפחה סיריל, כולל הפוליטיקאי הדרום אפריקאי והנשיא הנוכחי של דרום אפריקה, סיריל רמפוסה, וכדורגלן החוקים האוסטרלי, סיריל ריולי.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן