דף הבית » מומלץ בהקדם » מה המשמעות של שם המשפחה רוהקר?

מה המשמעות של שם המשפחה רוהקר?

מה המשמעות של שם המשפחה רוהקר?

מה המשמעות של שם המשפחה רוהקר?

שם המשפחה Rohkar הוא ממקור גרמני והוא נגזר מהמילה הגרמנית העתיקה "roh", שפירושה "אדום". ההערכה היא שהשם ניתן לאדם עם שיער אדום או עור אדמדם. שם המשפחה רוהקר נמצא גם במדינות אחרות, כמו ארצות הברית, קנדה ואוסטרליה.

היסטוריה של שם המשפחה רוהקר

מקורו של שם המשפחה Rohkar הוא בגרמניה במהלך ימי הביניים. נהוג לחשוב שהשם ניתן לאדם עם שיער אדום או עור אדמדם. לאחר מכן הועבר השם בדורות ובסופו של דבר התפשט למדינות אחרות, כמו ארצות הברית, קנדה ואוסטרליה.

אנשים מפורסמים עם שם המשפחה רוהקר

ישנם מספר אנשים מפורסמים עם שם המשפחה של רוהקר, כולל:

  • ג'ון רוהקר, שחקן אמריקאי
  • רנדי רוהקר, שחקן הוקי קנדי
  • ג'ינה רוהקר, זמרת אוסטרלית
  • פול רוהקר, פוליטיקאי אמריקאי

ג'ון רוהקר

ג'ון רוהקר הוא שחקן אמריקאי הידוע בעיקר בזכות תפקידיו בסרטים "הסנדק" ו"הסנדק חלק ב'". הוא גם הופיע במספר תוכניות טלוויזיה, כולל "חוק וסדר" ו-"CSI: מיאמי".

רנדי רוהקר

רנדי רוהקר הוא שחקן הוקי קנדי ששיחק בוונקובר קנוקס מ-1984 עד 1988. הוא היה חבר בקבוצה שזכתה בגביע סטנלי ב-1987.

שם משפחה רוהקר בארצות אחרות

שם המשפחה רוהקר נמצא גם במדינות אחרות, כמו ארצות הברית, קנדה ואוסטרליה. בארצות הברית, השם נמצא לרוב במדינות ניו יורק, פנסילבניה ואוהיו. בקנדה, השם נמצא לרוב במחוזות אונטריו וקולומביה הבריטית. באוסטרליה, השם נמצא לרוב במדינות ניו סאות' ויילס וויקטוריה.

סיכום

שם המשפחה Rohkar הוא ממקור גרמני והוא נגזר מהמילה הגרמנית העתיקה "roh", שפירושה "אדום". ההערכה היא שהשם ניתן לאדם עם שיער אדום או עור אדמדם. שם המשפחה רוהקר נמצא גם במדינות אחרות, כמו ארצות הברית, קנדה ואוסטרליה. ישנם כמה אנשים מפורסמים עם שם המשפחה של Rohkar, כולל ג'ון רוהקר, רנדי רוהקר, ג'ינה רוהקר ופול רוהקר. למידע נוסף על ההיסטוריה והמשמעות של שם המשפחה הזה, בקר ב-YouTube .

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן