דף הבית » המלצת הצוות » מה המשמעות של שם המשפחה רגב?

מה המשמעות של שם המשפחה רגב?

מה המשמעות של שם המשפחה רגב?

מה המשמעות של שם המשפחה רגב?

שם המשפחה רגב הוא שם משפחה נפוץ במדינות רבות בעולם. מאמינים שמקורו במזרח התיכון, והוא נמצא לרוב בישראל, ארצות הברית וקנדה. המשמעות של שם המשפחה רגב אינה ברורה לחלוטין, אך סבורים כי הוא נגזר מהמילה העברית "רגב", שפירושה "לכרוך" או "לקשור".

מקורות שם המשפחה רגב

מקורו של שם המשפחה רגב הוא המזרח התיכון, והוא נמצא לרוב בישראל, ארצות הברית וקנדה. חושבים שזה נגזר מהמילה העברית "רגב", שפירושה "לכרוך" או "לקשור". שם המשפחה רגב נמצא גם במדינות אחרות, כולל בריטניה, צרפת, גרמניה ואוסטרליה.

שכיחות שם המשפחה רגב

שם המשפחה רגב נמצא לרוב בישראל, שם הוא שם המשפחה ה-25 בשכיחותו. הוא נמצא גם בארצות הברית, שם הוא שם המשפחה ה-2,912 הנפוץ ביותר. בקנדה, שם המשפחה רגב הוא שם המשפחה ה-3,845 הנפוץ ביותר.

השוואה מהירה

מדינה דַרגָה
ישראל ה-25
ארצות הברית 2,912
קנדה 3,845

אנשים מפורסמים עם שם המשפחה רגב

יש הרבה אנשים מפורסמים שחולקים את שם המשפחה של רגב, ביניהם הפוליטיקאית הישראלית מירי רגב, הזמר והיוצר הישראלי עידן רגב והשחקן והבמאי הישראלי אורן רגב.

סיכום

שם המשפחה רגב הוא שם משפחה נפוץ במדינות רבות בעולם, שמקורו לפי האמונה במזרח התיכון. הוא נמצא לרוב בישראל, בארצות הברית ובקנדה, וחושבים שהוא נגזר מהמילה העברית "רגב", שפירושה "לקשור" או "לקשור". יש הרבה אנשים מפורסמים שחולקים את שם המשפחה של רגב, ביניהם הפוליטיקאית הישראלית מירי רגב, הזמר והיוצר הישראלי עידן רגב והשחקן והבמאי הישראלי אורן רגב.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן