דף הבית » TOP10 » מה המשמעות של שם המשפחה ענבר?

מה המשמעות של שם המשפחה ענבר?

2023-06-01 10:37:00+02:00

מה המשמעות של שם המשפחה ענבר?

שם המשפחה ענבר הוא ממקור עברי, והוא נגזר מהמילה "ענבר", שהיא "אמבור". נהוג לחשוב שהשם ניתן למי שהיה להם קשר לאבן היקרה, בין אם דרך מסחר או דרך היותו בעל מלאכה שעבד עם החומר. כמו כן, סבורים כי השם ניתן למי שהיה לו קשר לצבע הענבר, שהוא גוון צהבהב-כתום. שם המשפחה אמבר נמצא במדינות רבות ברחבי העולם, כולל ארה"ב, קנדה, בריטניה , אוסטרליה וישראל. בארצות הברית, שם המשפחה נמצא לרוב במדינות ניו יורק, פנסילבניה וקליפורניה.

וריאציות של שם המשפחה ענבר

לשם המשפחה אמבר יש כמה וריאציות, כולל Ambar, Ambre, Ambrosio, Ambrosius, Ambur. וריאציות אלו נמצאות במדינות שונות, וניתן להשתמש בהן כדי להתחקות אחר מוצא המשפחה.

אנשים מפורסמים עם שם המשפחה ענבר

ישנם כמה אנשים מפורסמים בעלי שם המשפחה אמבר, ביניהם השחקן והבמאי האמריקאי, אמבר טמבלין, הזמרת והכותבת האמריקאית, אמבר ריילי, והשחקנית הבריטית, אמבר רוז רב.

אמבר טמבלין

אמבר טמבלין היא שחקנית ובמאית אמריקאית, הידועה בעיקר בזכות תפקידיה בסדרת הטלוויזיה ג'ואן מארקדיה, והסרטים "האחות של המכנסיים המטיילים" ו-127 שעות. היא גם תומכת גלויה למען זכויות נשים, והיא מחברת הספר "עידן ההצתה: התבגרות בזמן של זעם ומהפכה".

אמבר ריילי

אמבר ריילי היא זמרת וכותבת שירים אמריקאית, הידועה בעיקר בזכות תפקידה כמרצדס ג'ונס בסדרת הטלוויזיה Glee. היא הוציאה שני אלבומי סולו, והופיעה גם בסרטים Pitch Perfect ו-Pitch Perfect 2.

אמבר רוז רב

Amber Rose Revah היא שחקנית בריטית, הידועה בעיקר בזכות תפקידיה בסדרת הטלוויזיה "המעניש", ובסרטים "המומיה חוזרת" ו"המומיה: קבר קיסר הדרקון". היא גם הופיעה בסדרת הטלוויזיה "הומלנד", ובסרטים "המסתנן" ו"צלצול החתונה".

תשובות ושאלות

ש: מה מקור שם המשפחה אמבר? א: שם המשפחה אמבר הוא ממקור עברי, והוא נגזר מהמילה "ענבר", שהיא "אמבור". ש: מהן כמה וריאציות של שם המשפחה אמבר? : לשם המשפחה אמבר יש כמה וריאציות, כולל אמבר, אמבר, אמברוסיו, אמברוזיוס ואמבר. ש: מי הם כמה אנשים מפורסמים עם שם המשפחה אמבר? א: כמה אנשים מפורסמים עם שם המשפחה אמבר כוללים את השחקן והבמאי האמריקאי, אמבר טמבלין , הזמרת והכותבת האמריקאית, אמבר ריילי, והשחקנית הבריטית, אמבר רוז ריב.

סיכום

שם המשפחה ענבר הוא ממקור עברי, והוא נגזר מהמילה "ענבר", שהיא "אמבור". נהוג לחשוב שהשם ניתן למי שהיה להם קשר לאבן היקרה, בין אם דרך מסחר או דרך היותו בעל מלאכה שעבד עם החומר. שם המשפחה אמבר נמצא במדינות רבות ברחבי העולם, כולל ארצות הברית, קנדה, בריטניה, אוסטרליה וישראל. לשם המשפחה אמבר יש כמה וריאציות, כולל Ambar, Ambre, Ambrosio, Ambrosius, Ambur. אנשים מפורסמים בעלי שם המשפחה אמבר כוללים את השחקן והבמאי האמריקאי, אמבר טמבלין, הזמרת והפזמונאית האמריקאית, אמבר ריילי, והשחקנית הבריטית, אמבר רוז ריב. למידע נוסף על שם המשפחה אמבר, לחץ כאן .

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן