דף הבית » טופ 100 » מה המשמעות של שם המשפחה סמו?

מה המשמעות של שם המשפחה סמו?

מה המשמעות של שם המשפחה סמו?

מה המשמעות של שם המשפחה סמו?

שם המשפחה סמו הוא ממוצא סלאבי והוא נגזר מהשם האישי סמו, שהוא צורה של השם שמואל. השם סמו נגזר מהשם העברי שמואל, שפירושו "אלוהים שמע". השם סמו נמצא גם במדינות סלאביות אחרות, כמו קרואטיה, סרביה וסלובניה. שם המשפחה סמו נמצא במדינות רבות ברחבי העולם, כולל ארה"ב, קנדה, אוסטרליה, ניו זילנד ובריטניה. בארצות הברית, שם המשפחה סמו נמצא לרוב במדינות קליפורניה, טקסס וניו יורק.

מקור שם המשפחה סמו

מקורו של שם המשפחה סמו הוא בצ'כיה, שם הוא נמצא לראשונה באזור בוהמיה. על פי ההערכות, השם נגזר מהשם האישי סמו, שהוא צורה של השם שמואל. השם סמו נגזר מהשם העברי שמואל, שפירושו "אלוהים שמע". שם המשפחה סמו נמצא גם במדינות סלאביות אחרות, כמו קרואטיה, סרביה וסלובניה. בקרואטיה, שם המשפחה סמו נמצא לרוב באזור זאגרב. בסרביה, שם המשפחה סמו נמצא לרוב באזור וויבודינה. בסלובניה, שם המשפחה סמו נמצא לרוב באזור לובליאנה.

אנשים מפורסמים עם שם המשפחה סמו

ישנם אנשים מפורסמים רבים בעלי שם המשפחה סמו, ביניהם השחקן והקומיקאי האמריקאי, אדם סמברג, הזמר והכותב האמריקאי, סם סמית, והשחקן והמפיק האמריקאי, סם רוקוול.

אדם סמברג

אדם סמברג הוא שחקן וקומיקאי אמריקאי הידוע בעיקר בזכות עבודתו בתוכנית הטלוויזיה Saturday Night Live. הוא ידוע גם בזכות תפקידיו בסרטים Hot Rod, I Love You, Man ו- Popstar: Never Stop Never Stopping.

סאם סמית

סם סמית' הוא זמר וכותב שירים אנגלי הידוע בעיקר בזכות הסינגל הלהיט שלו "Stay With Me". הוא גם הוציא עוד כמה סינגלים מצליחים, כולל "Lay Me Down", "I'm Not the Only One" ו-"Too Good at Goodbyes".

סם רוקוול

סם רוקוול הוא שחקן ומפיק אמריקאי הידוע בעיקר בזכות תפקידיו בסרטים "המייל הירוק", הירח ושלושת שלטי החוצות מחוץ לאבינג, מיזורי. הוא גם הופיע בסדרת הטלוויזיה פארגו ובסרט איירון מן 2.

השוואה מהירה

מדינה מספר האנשים עם שם המשפחה סמו
ארצות הברית 2,907
קנדה 1,721
אוֹסטְרַלִיָה 1,093
ניו זילנד 741
הממלכה המאוחדת 541
הרפובליקה הצ'כית 531
קרואטיה 521
סרביה 421
סלובניה 321

שם המשפחה סמו הוא ממוצא סלאבי והוא נגזר מהשם האישי סמו, שהוא צורה של השם שמואל. השם סמו נגזר מהשם העברי שמואל, שפירושו "אלוהים שמע". שם המשפחה סמו נמצא במדינות רבות ברחבי העולם, כולל ארצות הברית, קנדה, אוסטרליה, ניו זילנד, בריטניה, צ'כיה, קרואטיה, סרביה וסלובניה. אנשים מפורסמים עם שם המשפחה סמו כוללים את השחקן והקומיקאי האמריקאי, אדם סמברג, הזמר והכותב האמריקאי, סם סמית', והשחקן והמפיק האמריקאי, סם רוקוול.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן