דף הבית » אנציקלופדיה » מה המשמעות של שם המשפחה סינגולדה?

מה המשמעות של שם המשפחה סינגולדה?

מה המשמעות של שם המשפחה סינגולדה?

מה המשמעות של שם המשפחה סינגולדה?

שם המשפחה סינגולדה הוא שם משפחה נדיר יחסית, שמקורו בשפה האיטלקית. השם נגזר מהמילה הלטינית "cingulum", שפירושה "חגורה" או "חגורה". מאמינים כי השם ניתן למי שלבשו חגורה או חגורה כסימן למעמדם או לדרגתם.

מקור שם המשפחה סינגולדה

מקורו של שם המשפחה Cingolda הוא באזור לומברדיה, איטליה. נהוג לחשוב שהשם שימש לראשונה את העם הלומברדי, שהיו שבט גרמני שהתיישב באזור במאה ה-6. השם אומץ אז על ידי משפחות אחרות באזור, ולבסוף התפשט לחלקים אחרים של איטליה ומחוצה לה.

שם משפחה סינגולדה באיטליה

שם המשפחה Cingolda נמצא לרוב באיטליה, במיוחד באזורי לומברדיה, ונטו ואמיליה-רומאניה. ההערכה היא שכ-5,000 אנשים עם שם המשפחה סינגולדה חיים כיום באיטליה.

שם משפחה של סינגולדה במדינות אחרות

שם המשפחה Cingolda נמצא גם במדינות אחרות, כולל ארצות הברית, קנדה ואוסטרליה. בארצות הברית, שם המשפחה נמצא לרוב במדינות ניו יורק, קליפורניה ופלורידה. בקנדה, שם המשפחה נמצא לרוב במחוזות אונטריו וקוויבק. באוסטרליה, שם המשפחה נמצא לרוב במדינות ניו סאות' ויילס וויקטוריה.

אנשים מפורסמים עם שם המשפחה סינגולדה

ישנם כמה אנשים מפורסמים בעלי שם המשפחה צ'ינגולדה, ביניהם השחקן והבמאי האיטלקי ג'וזפה צ'ינגולני, הפוליטיקאי והסופר האיטלקי ג'וזפה צ'ינגולני, והפסל והצייר האיטלקי פרנצ'סקו צ'ינגולני.

מקומות מפורסמים על שם שם המשפחה סינגולדה

ישנם כמה מקומות באיטליה שנקראים על שם שם המשפחה צ'ינגולדה, ביניהם העיירה צ'ינגולי במחוז מארקה, הכפר צ'ינגולי במחוז מקרטה והכפר צ'ינגולי במחוז אנקונה.

סיכום

שם המשפחה סינגולדה הוא שם משפחה נדיר יחסית, שמקורו בשפה האיטלקית. השם נגזר מהמילה הלטינית "cingulum", שפירושה "חגורה" או "חגורה". הוא נמצא לרוב באיטליה, במיוחד באזורי לומברדיה, ונטו ואמיליה-רומאניה. שם המשפחה נמצא גם במדינות אחרות, כולל ארצות הברית, קנדה ואוסטרליה. ישנם כמה אנשים מפורסמים בעלי שם המשפחה צ'ינגולדה, ביניהם השחקן והבמאי האיטלקי ג'וזפה צ'ינגולני, הפוליטיקאי והסופר האיטלקי ג'וזפה צ'ינגולני, והפסל והצייר האיטלקי פרנצ'סקו צ'ינגולני. ישנם גם כמה מקומות באיטליה שנקראים על שם שם המשפחה צ'ינגולדה, ביניהם העיירה צ'ינגולי במחוז מרק, הכפר צ'ינגולי במחוז מקרטה והכפר צ'ינגולי במחוז אנקונה.

שאלות ותשובות

ש: האם שם המשפחה סינגולדה נפוץ?

ת: שם המשפחה Cingolda הוא נדיר יחסית, כשכ-5,000 אנשים עם שם המשפחה חיים כיום באיטליה. הוא נמצא גם במדינות אחרות, כולל ארצות הברית, קנדה ואוסטרליה.

ש: מה מקור שם המשפחה סינגולדה?

ת: מקורו של שם המשפחה Cingolda הוא באזור לומברדיה, איטליה. נהוג לחשוב שהשם שימש לראשונה את העם הלומברדי, שהיו שבט גרמני שהתיישב באזור במאה ה-6.

ש: האם יש אנשים מפורסמים עם שם המשפחה סינגולדה?

ת: כן, יש כמה אנשים מפורסמים שיש להם את שם המשפחה סינגולדה, כולל השחקן והבמאי האיטלקי ג'וזפה צ'ינגולני, הפוליטיקאי והסופר האיטלקי ג'וזפה צ'ינגולני, והפסל והצייר האיטלקי פרנצ'סקו צ'ינגולני.

ש: האם יש מקומות שנקראים על שם שם המשפחה סינגולדה?

ת: כן, יש כמה מקומות באיטליה שנקראים על שם שם המשפחה צ'ינגולדה, כולל העיירה צ'ינגולי במחוז מרשה, הכפר צ'ינגולי במחוז מקרטה והכפר צ'ינגולי במחוז אנקונה.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן