דף הבית » אנציקלופדיה » מה המשמעות של שם המשפחה מילר?

מה המשמעות של שם המשפחה מילר?

מה המשמעות של שם המשפחה מילר?

המשמעות של שם המשפחה מילר

לשם המשפחה מילר יש היסטוריה ארוכה ומגוונת. זה נגזר מהמילה האנגלית הישנה mille, שפירושה "מי שמפעיל טחנה". זה היה עיסוק נפוץ בימי הביניים, ושם המשפחה אומץ על ידי אלה שעבדו במקצוע זה. שם המשפחה מילר נמצא גם בסקוטלנד, שם הוא נגזר מהמילה הגאלית MacMhuirich, שפירושה "בן הים". זה היה שם משפחה נפוץ בקרב יורדי הים של סקוטלנד. שם המשפחה מילר נמצא גם בגרמניה, שם הוא נגזר מהמילה הגרמנית Müller, שפירושה "מילר". זה היה שם משפחה נפוץ בקרב הטוחנים של גרמניה. שם המשפחה מילר נמצא גם באירלנד, שם הוא נגזר מהשם האירי O'Maoilmhichil, שפירושו "צאצא של הטוחן". זה היה שם משפחה נפוץ בקרב הטוחנים של אירלנד.

המקורות של שם המשפחה מילר

לשם המשפחה מילר יש היסטוריה ארוכה ומגוונת. מאמינים שמקורו באנגליה, שם הוא נמצא לראשונה במאה ה-11. מאמינים שהוא אומץ על ידי אלה שעבדו במקצוע הכרסום. שם המשפחה מילר נמצא גם בסקוטלנד, שם מאמינים שמקורו במאה ה-12. מאמינים שהוא אומץ על ידי אלה שהיו אנשי ים. שם המשפחה מילר נמצא גם בגרמניה, שם מאמינים שמקורו במאה ה-13. מאמינים שהוא אומץ על ידי אלה שהיו טוחנים. שם המשפחה מילר נמצא גם באירלנד, שם מאמינים שמקורו במאה ה-14. מאמינים שהוא אומץ על ידי אלה שהיו טוחנים.

אנשים מפורסמים עם שם המשפחה מילר

היו הרבה אנשים מפורסמים עם שם המשפחה מילר לאורך ההיסטוריה. כמה מהבולטים ביותר כוללים: • וויליאם מילר (1782-1849), מנהיג דתי אמריקאי שייסד את תנועת המילריט. • ארתור מילר (1915-2005), מחזאי ומסאי אמריקאי שכתב קלאסיקות כמו "מותו של איש מכירות" ו"הכור היתוך". • הנרי מילר (1891-1980), סופר ומסאי אמריקאי שכתב קלאסיקות כמו טרופי הסרטן והקולוסוס של מרוסי. • ג'ו מילר (1704-1738), קומיקאי ושחקן אנגלי שהיה אחד מהמבצעים הפופולריים ביותר של המאה ה-18. • סטיב מילר (נולד ב-1943), מוזיקאי רוק אמריקאי שעבר קריירה ארוכה ומצליחה.

סמל מילר

הסמל של מילר הוא מגן עם שלוש אבני ריחיים כסף על רקע אדום. זה מסמל את מקצוע הטחינה, שהיה מקורו של שם המשפחה מילר. פסגת הסמל היא אבן ריחיים כסופה על רקע אדום.

המוטו של משפחת מילר

המוטו של משפחת מילר הוא "Mille et un", שפירושו "אלף ואחד". זוהי התייחסות לעיסוקים הרבים ושונים שמשפחת מילר הייתה מעורבת בהם לאורך ההיסטוריה שלה. לשם המשפחה מילר יש היסטוריה ארוכה ומגוונת. זה נגזר מהמילה האנגלית הישנה mille, שפירושה "מי שמפעיל טחנה". זה היה עיסוק נפוץ בימי הביניים, ושם המשפחה אומץ על ידי אלה שעבדו במקצוע זה. הוא נמצא גם בסקוטלנד, גרמניה ואירלנד, שם הוא נגזר ממילים ושמות שונים. היו הרבה אנשים מפורסמים עם שם המשפחה מילר לאורך ההיסטוריה, וסמל מילר הוא מגן עם שלוש אבני ריחיים כסופים על רקע אדום. המוטו של משפחת מילר הוא "Mille et un", שפירושו "אלף ואחד".

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן