דף הבית » טופ 100 » מה המשמעות של שם המשפחה מיארה?

מה המשמעות של שם המשפחה מיארה?

מה המשמעות של שם המשפחה מיארה?

מה המשמעות של שם המשפחה מיארה?

שם המשפחה מיארה הוא ממקור ספרדי והוא נגזר מהמילה הלטינית "mirare", שפירושה "להסתכל על" או "להתפעל". על פי ההערכה, השם שימש לראשונה על ידי משפחת אצולה ספרדית אשר הייתה ידועה ביופיה ובחן. שם המשפחה מיארה נמצא לרוב בספרד, אך הוא נמצא גם במדינות אחרות כמו פורטוגל, איטליה וצרפת.

היסטוריה של שם המשפחה מיארה

לשם המשפחה מיארה היסטוריה ארוכה ועשירה שתחילתה בימי הביניים. השימוש המתועד הראשון בשם היה בספרד במאה ה-12, כאשר משפחת אצולה בעלת אותו שם קיבלה סמל. הסמל כלל מגן עם רקע אדום וצלב לבן, שסימל את אמונת המשפחה בנצרות.משפחת מיארה הייתה ידועה בנאמנותה לכתר הספרדי וחבריה מילאו תפקידים חשובים בחצר המלך פרדיננד והמלכה איזבלה. המשפחה נודעה גם במעורבותה באינקוויזיציה הספרדית, שהייתה תקופה של רדיפות דת בספרד.

תפוצה גיאוגרפית של שם המשפחה מיארה

שם המשפחה מיארה נמצא לרוב בספרד, שם הוא שם המשפחה ה-25 בשכיחותו. הוא נמצא גם במדינות אחרות כמו פורטוגל, איטליה וצרפת. בפורטוגל, שם המשפחה מיארה הוא שם המשפחה ה-8 בשכיחותו, בעוד שבאיטליה הוא שם המשפחה ה-15 בשכיחותו. בצרפת, שם המשפחה מיארה הוא שם המשפחה ה-42 הנפוץ ביותר.

אנשים מפורסמים עם שם המשפחה מיארה

ישנם אנשים מפורסמים רבים בעלי שם המשפחה מיארה, ביניהם השחקן והבמאי הספרדי אנטוניו מיארה, הצייר והפסל הספרדי חואן מיארה, והפוליטיקאי והדיפלומט הספרדי חואן מיארה.

משמעות השם מיארה

שם המשפחה מיארה נגזר מהמילה הלטינית "mirare", שפירושה "להסתכל על" או "להעריץ". על פי ההערכה, השם שימש לראשונה על ידי משפחת אצולה ספרדית אשר הייתה ידועה ביופיה ובחן.

שאלות ותשובות

ש: מה מקור שם המשפחה מיארה?

ת: שם המשפחה מיארה הוא ממקור ספרדי והוא נגזר מהמילה הלטינית "mirare", שפירושה "להסתכל על" או "להתפעל".

ש: היכן נמצא שם המשפחה מיארה בדרך כלל?

ת: שם המשפחה מיארה נמצא לרוב בספרד, שם הוא שם המשפחה ה-25 בשכיחותו. הוא נמצא גם במדינות אחרות כמו פורטוגל, איטליה וצרפת.

ש: האם יש אנשים מפורסמים עם שם המשפחה מיארה?

ת: כן, יש הרבה אנשים מפורסמים שיש להם את שם המשפחה מיארה, כולל השחקן והבמאי הספרדי אנטוניו מיארה, הצייר והפסל הספרדי חואן מיארה, והפוליטיקאי והדיפלומט הספרדי חואן מיארה.

סיכום

שם המשפחה מיארה הוא ממקור ספרדי והוא נגזר מהמילה הלטינית "mirare", שפירושה "להסתכל" או "להתפעל". על פי ההערכה, השם שימש לראשונה על ידי משפחת אצולה ספרדית אשר הייתה ידועה ביופיה ובחן. שם המשפחה מיארה נמצא לרוב בספרד, אך הוא נמצא גם במדינות אחרות כמו פורטוגל, איטליה וצרפת. ישנם אנשים מפורסמים רבים בעלי שם המשפחה מיארה, ביניהם השחקן והבמאי הספרדי אנטוניו מיארה, הצייר והפסל הספרדי חואן מיארה, והפוליטיקאי והדיפלומט הספרדי חואן מיארה. למידע נוסף על שם המשפחה מיארה, אתה יכול לבקר בוויקיפדיה למידע נוסף.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן