דף הבית » המלצת הצוות » מה המשמעות של שם המשפחה מוסקוביץ'?

מה המשמעות של שם המשפחה מוסקוביץ'?

מה המשמעות של שם המשפחה מוסקוביץ'?

מה המשמעות של שם המשפחה מוסקוביץ'?

שם המשפחה מוסקוביץ הוא שם משפחה יהודי ממוצא אשכנזי. היא נגזרת מהמילה העברית "משה", שפירושה "נמשך מהמים". על פי ההערכות, מקור השם באזור אוקראינה של ימינו, והוא נמצא לרוב בישראל, בארצות הברית ובמדינות נוספות בעלות אוכלוסיה יהודית גדולה.

מקור שם המשפחה מוסקוביץ

מקורו של שם המשפחה מוסקוביץ' הוא באזור אוקראינה של ימינו. מאמינים כי השם שימש לראשונה על ידי יהודים שחיו באזור בימי הביניים. השם נגזר מהמילה העברית "משה", שפירושה "נמשך מהמים". זוהי התייחסות לסיפורו המקראי על משה, שנמצא בסל בנהר הנילוס על ידי בת פרעה.

שכיחות שם המשפחה מוסקוביץ

שם המשפחה מוסקוביץ נמצא לרוב בישראל, בארצות הברית ובמדינות אחרות עם אוכלוסיות יהודיות גדולות. בישראל, השם הוא שם המשפחה היהודי החמישי בשכיחותו. בארצות הברית, זהו שם המשפחה היהודי ה-8 הנפוץ ביותר. הוא נמצא גם במדינות כמו קנדה, בריטניה ואוסטרליה.

אנשים מפורסמים עם שם המשפחה מוסקוביץ'

יש כמה אנשים מפורסמים שיש להם את שם המשפחה מוסקוביץ'. אלה כוללים את ראש ממשלת ישראל בנימין נתניהו, השחקן והקומיקאי האמריקאי אדם סנדלר, והזמר והיוצר האמריקאי בוב דילן.

השוואה מהירה

מָקוֹר אוקראינה של ימינו
מַשְׁמָעוּת נמשך מהמים
המדינות הנפוצות ביותר ישראל, ארצות הברית, קנדה, בריטניה, אוסטרליה
אנשים מפורסמים בנימין נתניהו, אדם סנדלר, בוב דילן

שם המשפחה מוסקוביץ הוא שם משפחה יהודי ממוצא אשכנזי. היא נגזרת מהמילה העברית "משה", שפירושה "נמשך מהמים". על פי ההערכות, מקור השם באזור אוקראינה של ימינו, והוא נמצא לרוב בישראל, בארצות הברית ובמדינות נוספות בעלות אוכלוסיה יהודית גדולה. ישנם כמה אנשים מפורסמים בעלי שם המשפחה מוסקוביץ', ביניהם ראש ממשלת ישראל בנימין נתניהו, השחקן והקומיקאי האמריקאי אדם סנדלר, והזמר והיוצר האמריקאי בוב דילן.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן