דף הבית » טופ 100 » מה המשמעות של שם המשפחה לילייב?

מה המשמעות של שם המשפחה לילייב?

מה המשמעות של שם המשפחה לילייב?

מה המשמעות של שם המשפחה לילייב?

שם המשפחה לילייב הוא ממוצא רוסי והוא נגזר מהמילה "ליל" שפירושה "שושן". מקורו של השם הוא מהמילה הרוסית "ליל" שהיא פרח. כמו כן, סבורים כי השם נגזר מהמילה הרוסית "ליל" שפירושה "אור".

היסטוריה של שם המשפחה לילייב

מקורו של שם המשפחה לילייב באימפריה הרוסית במהלך המאה ה-18. הוא האמין כי השם שימש לראשונה על ידי משפחה של אצולה רוסית שהתגוררה בעיר סנט פטרבורג. המשפחה נודעה בעושרה ובכוחה וידועה כבעלת אחוזה גדולה. המשפחה נודעה גם בפעילותה הפילנתרופית וידוע כי תרמה סכומי כסף גדולים לעמותות צדקה שונות.

וריאציות של שם המשפחה לילייב

לשם המשפחה לילייב יש כמה וריאציות, כולל לילייב, ליליביץ', לילייבנה וליליבסקאיה. מאמינים כי וריאציות אלה נוצרו על ידי המשפחה כאשר הם עברו לחלקים שונים של האימפריה הרוסית.

אנשים מפורסמים עם שם המשפחה לילייב

ישנם כמה אנשים מפורסמים עם שם המשפחה לילייב, ביניהם המלחין הרוסי אלכסנדר לילייב, השחקן והבמאי הרוסי סרגיי לילייב, והסופר והמשורר הרוסי אלכסנדר לילייב.

השוואה מהירה

שֵׁם מָקוֹר מַשְׁמָעוּת
לילייב רוּסִי שׁוֹשָׁן
ליליביץ' רוּסִי אוֹר
לילייבנה רוּסִי שׁוֹשָׁן
ליליבסקאיה רוּסִי אוֹר

שאלות ותשובות

מה מקור שם המשפחה לילייב?

שם המשפחה לילייב הוא ממוצא רוסי ומאמינים שמקורו באימפריה הרוסית במהלך המאה ה-18.

האם יש אנשים מפורסמים עם שם המשפחה לילייב?

כן, יש כמה אנשים מפורסמים עם שם המשפחה לילייב, כולל המלחין הרוסי אלכסנדר לילייב, השחקן והבמאי הרוסי סרגיי לילייב, והסופר והמשורר הרוסי אלכסנדר לילייב.

סיכום

שם המשפחה לילייב הוא ממוצא רוסי והוא נגזר מהמילה "ליל" שפירושה "שושן". מקורו של השם הוא מהמילה הרוסית "ליל" שהיא פרח. כמו כן, סבורים כי השם נגזר מהמילה הרוסית "ליל" שפירושה "אור". מקורו של שם המשפחה לילייב באימפריה הרוסית במהלך המאה ה-18. ישנם כמה אנשים מפורסמים עם שם המשפחה לילייב, ביניהם המלחין הרוסי אלכסנדר לילייב, השחקן והבמאי הרוסי סרגיי לילייב, והסופר והמשורר הרוסי אלכסנדר לילייב.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן