דף הבית » מגזין » מה המשמעות של שם המשפחה זוהר?

מה המשמעות של שם המשפחה זוהר?

מה המשמעות של שם המשפחה זוהר?

מה המשמעות של שם המשפחה זוהר?

שם המשפחה זוהר הוא שם עברי שמקורו במילה העברית "זוהר", שפירושה "אור". מאמינים שמקורו במזרח התיכון ונמצא לרוב בישראל, אם כי הוא נמצא גם במדינות אחרות כמו ארה"ב, קנדה ובריטניה. שם המשפחה זוהר הוא שם פופולרי בישראל, שם זהו שם המשפחה השלישי בשכיחותו. הוא נמצא גם במדינות אחרות, אם כי הוא לא נפוץ כל כך. בארצות הברית, זהו שם המשפחה ה-4,837 הנפוץ ביותר, בעוד שבקנדה זהו שם המשפחה ה-4,919 הנפוץ ביותר. בבריטניה, זהו שם המשפחה ה-5,948 הנפוץ ביותר.

מקור שם המשפחה זוהר

מקורו של שם המשפחה זוהר הוא במזרח התיכון. מאמינים שזה נגזר מהמילה העברית "זוהר", שפירושה "אור". מאמינים כי השם ניתן למי שנתפס כמקור אור והדרכה בקהילותיהם.

אנשים מפורסמים עם שם המשפחה זוהר

יש הרבה אנשים מפורסמים בעלי שם המשפחה זוהר. כמה מהבולטים ביותר כוללים את ראש ממשלת ישראל בנימין נתניהו, הזמר והיוצר הישראלי אהוד בנאי, והשחקן והבמאי הישראלי אסי דיין.

בנימין נתניהו

בנימין נתניהו הוא פוליטיקאי ישראלי המכהן כראש ממשלת ישראל מאז 2009. הוא ראש הממשלה המכהן הארוך ביותר בתולדות ישראל ומנהיג מפלגת הימין הליכוד. הוא צאצא למשפחת זוהר ואביו, בנציון נתניהו, היה היסטוריון ופרופסור באוניברסיטת קורנל.

אהוד בנאי

אהוד בנאי הוא זמר ופזמונאי ישראלי שהוציא מספר אלבומים וסינגלים. הוא בן למשפחת זוהר ואביו, יצחק בנאי, היה שחקן וזמר ישראלי מפורסם. הוא ידוע בעיקר בזכות שירו "העם העם", שהיה להיט בישראל בשנות ה-80.

אסי דיין

אסי דיין הוא שחקן ובמאי ישראלי המוכר בעיקר בזכות תפקידיו בסרטים "הבית ברחוב השלוש" ו"השוטר". הוא צאצא למשפחת זוהר ואביו, משה דיין, היה מנהיג צבאי ופוליטיקאי ישראלי מפורסם.

השוואה מהירה

שֵׁם מדינה מִקצוֹעַ
בנימין נתניהו ישראל פּוֹלִיטִיקָאִי
אהוד בנאי ישראל זמר יוצר
אסי דיין ישראל שחקן/במאי

סיכום

שם המשפחה זוהר הוא שם עברי שמקורו במילה העברית "זוהר", שפירושה "אור". מאמינים שמקורו במזרח התיכון והוא נמצא לרוב בישראל, אם כי הוא נמצא גם במדינות אחרות כמו ארצות הברית, קנדה ובריטניה. יש הרבה אנשים מפורסמים בעלי שם המשפחה זוהר, ביניהם ראש ממשלת ישראל בנימין נתניהו, הזמר והיוצר הישראלי אהוד בנאי והשחקן והבמאי הישראלי אסי דיין. שם המשפחה זוהר הוא שם פופולרי בישראל, שם הוא שם המשפחה השלישי בשכיחותו. הוא נמצא גם במדינות אחרות, אם כי הוא לא נפוץ כל כך. שם המשפחה זוהר הוא תזכורת לחשיבות האור וההדרכה בחיינו. זוהי תזכורת לכך שכולנו יכולים להיות מקור אור והדרכה בקהילות שלנו. זו גם תזכורת לכך שכולנו יכולים לשאוף להיות הגרסאות הטובות ביותר של עצמנו ולהשפיע לטובה על העולם.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן