דף הבית » אנציקלופדיה » מה המשמעות של שם המשפחה המרוקאי נורי?

מה המשמעות של שם המשפחה המרוקאי נורי?

מה המשמעות של שם המשפחה המרוקאי נורי?

מה המשמעות של שם המשפחה המרוקאי נורי?

שם המשפחה נורי הוא שם משפחה מרוקאי נפוץ. הוא נגזר מהמילה הערבית נור, שפירושה "אור". השם מזוהה לעתים קרובות עם הנביא האסלאמי מוחמד, שאומרים כי היה מקור אור לעולם. שם המשפחה נורי נמצא במדינות רבות במזרח התיכון ובצפון אפריקה, כולל מרוקו, אלג'יריה, תוניסיה, לוב, מצרים, וסעודיה. הוא נמצא גם בחלקים מסוימים של אירופה, כמו צרפת וספרד.

מקור שם המשפחה נורי

מקורו של שם המשפחה נורי הוא בחצי האי ערב. משערים שהוא הובא למרוקו על ידי המורים, שהיו כובשים מוסלמים מצפון אפריקה. המורים היו אחראים להחדרת האמונה האסלאמית למרוקו, ומספרים ששם המשפחה נורי אומץ על ידי חלק מצאצאיהם.

אנשים מפורסמים עם שם המשפחה נורי

יש הרבה אנשים מפורסמים עם שם המשפחה נורי. אלה כוללים את הזמר והכותב המרוקאי סעד נורי, הכדורגלן האלג'יראי עבד אלקאדר נורי, והשחקן והבמאי התוניסאי מוחמד נורי.

וריאציות של שם המשפחה נורי

לשם המשפחה נורי יש כמה וריאציות, כולל נורי, נור ונורה. זה גם מאוית לפעמים כ-Nory, Nourri או Nouree.

סיכום

שם המשפחה נורי הוא שם משפחה מרוקאי נפוץ. הוא נגזר מהמילה הערבית נור, שפירושה "אור". השם מזוהה לעתים קרובות עם הנביא האסלאמי מוחמד, שאומרים כי היה מקור אור לעולם. שם המשפחה נמצא במדינות רבות במזרח התיכון ובצפון אפריקה, וחושבים שהובא למרוקו על ידי המורים. ישנם אנשים מפורסמים רבים עם שם המשפחה נורי, ויש לו מספר וריאציות, כולל נורי, נור ונורה. למידע נוסף על שם המשפחה נורי, בקר ב-YouTube .

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן