דף הבית » המלצת הצוות » מה המשמעות של שם המשפחה בוהדנה?

מה המשמעות של שם המשפחה בוהדנה?

מה המשמעות של שם המשפחה בוהדנה?

מה המשמעות של שם המשפחה בוהדנה?

שם המשפחה בוהדנה הוא ממוצא סלאבי ונמצא במדינות רבות ברחבי העולם. מאמינים שמקורו באוקראינה והוא נגזר מהמילה הסלאבית "בוהדן", שפירושה "מתנת אלוהים". שם המשפחה בוהדנה נמצא גם בפולין, סלובקיה וצ'כיה. שם המשפחה בוהדנה נמצא לרוב באוקראינה, שם הוא שם המשפחה השני בשכיחותו. הוא נמצא גם במדינות אחרות במזרח אירופה, כולל בלארוס, רוסיה ורומניה. בארצות הברית, שם המשפחה בוהדנה נמצא לרוב במדינות ניו יורק, פנסילבניה וניו ג'רזי.

היסטוריה של שם המשפחה בוהדנה

לשם המשפחה בוהדנה יש היסטוריה ארוכה ועשירה. מאמינים שמקורו באוקראינה במאה ה-11, כאשר הוא שימש כשם פטרונימי של בנו של בוהדן, שם סלאבי פופולרי. שם המשפחה בוהדנה שימש גם באוקראינה במהלך המאה ה-16, אז שימש לציון אדם ממוצא אציל. שם המשפחה בוהדנה נמצא גם במדינות אחרות במזרח אירופה, כולל פולין, סלובקיה וצ'כיה. בפולין, שם המשפחה בוהדנה נמצא לרוב באזור שלזיה. בסלובקיה, שם המשפחה בוהדנה נמצא לרוב בחלק המזרחי של המדינה. בצ'כיה, שם המשפחה בוהדנה נמצא לרוב באזור מורביה.

אנשים מפורסמים עם שם המשפחה בוהדנה

יש הרבה אנשים מפורסמים עם שם המשפחה בוהדנה. באוקראינה, כמה מהאנשים המפורסמים ביותר עם שם המשפחה בוהדנה כוללים את נשיא אוקראינה לשעבר, ליאוניד קוצ'מה, וראש ממשלת אוקראינה לשעבר, יוליה טימושנקו. בפולין, כמה מהאנשים המפורסמים ביותר עם שם המשפחה בוהדנה כוללים את ראש ממשלת פולין לשעבר, דונלד טוסק, ונשיא פולין לשעבר, לך ולסה.

וריאציות של שם המשפחה בוהדנה

לשם המשפחה בוהדנה יש וריאציות רבות, כולל בוהדן, בוהדנה, בוהדנוב, בוהדנובה ובוהדנוביץ'. במקרים מסוימים, שם המשפחה בוהדנה עשוי להיות מאויית גם בוהדן, בוהדנה, בוהדנוב, בוהדנובה ובוהדנוביץ'.

אנשים מפורסמים עם שם המשפחה בוהדנה

יש הרבה אנשים מפורסמים עם שם המשפחה בוהדנה. באוקראינה, כמה מהאנשים המפורסמים ביותר עם שם המשפחה בוהדנה כוללים את נשיא אוקראינה לשעבר, ליאוניד קוצ'מה, וראש ממשלת אוקראינה לשעבר, יוליה טימושנקו. בפולין, כמה מהאנשים המפורסמים ביותר עם שם המשפחה בוהדנה כוללים את ראש ממשלת פולין לשעבר, דונלד טוסק, ונשיא פולין לשעבר, לך ולסה. בארצות הברית, כמה מהאנשים המפורסמים ביותר עם שם המשפחה בוהדנה כוללים את מזכירת המדינה לשעבר, מדלן אולברייט, וסגן הנשיא לשעבר, ג'ו ביידן. לסיכום, שם המשפחה בוהדנה הוא ממוצא סלאבי ונמצא במדינות רבות מסביב לעולם. מאמינים שמקורו באוקראינה והוא נגזר מהמילה הסלאבית "בוהדן", שפירושה "מתנת אלוהים". שם המשפחה בוהדנה נמצא לרוב באוקראינה, שם הוא שם המשפחה השני בשכיחותו. הוא נמצא גם במדינות אחרות במזרח אירופה, כולל פולין, סלובקיה וצ'כיה. בארצות הברית, שם המשפחה בוהדנה נמצא לרוב במדינות ניו יורק, פנסילבניה וניו ג'רזי. לשם המשפחה בוהדנה יש וריאציות רבות, כולל בוהדן, בוהדנה, בוהדנוב, בוהדנובה ובוהדנוביץ'. ישנם אנשים מפורסמים רבים עם שם המשפחה בוהדנה, כולל נשיא אוקראינה לשעבר, ליאוניד קוצ'מה, וראש ממשלת פולין לשעבר, דונלד טוסק. למידע נוסף על שם המשפחה בוהדנה, עיין בסרטון YouTube זה .

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן