דף הבית » עשרת הגדולים » מה המשמעות של שם המשפחה ארנון?

מה המשמעות של שם המשפחה ארנון?

מה המשמעות של שם המשפחה ארנון?

מה המשמעות של שם המשפחה ארנון?

שם המשפחה ארנון הוא ממקור עברי ומקורו בנחל ארנון המקראי. נהר ארנון מוזכר בתנ"ך בספר דברים והוא הגבול בין מואב לבני ישראל. השם ארנון מצוי גם בתנ"ך בספר במדבר, שם הוא משמש להתייחסות לאדם. משמעות שם המשפחה ארנון היא "הר הכוח". זהו שם הולם לאדם חזק ועמיד. זהו גם שם שקשור באומץ ובנחישות. שם המשפחה ארנון אינו נפוץ מאוד בארצות הברית, אך הוא פופולרי יותר במדינות אחרות. בישראל, זהו שם המשפחה ה-18 בשכיחותו. בצרפת, זהו שם המשפחה ה-11 הנפוץ ביותר. בבריטניה, זהו שם המשפחה ה-8 הנפוץ ביותר.

מקורות שם המשפחה ארנון

מקורו של שם המשפחה ארנון הוא המזרח התיכון. סביר להניח שהוא נגזר מהנהר המקראי ארנון, המוזכר בתנ"ך בספר דברים. נהר ארנון הוא הגבול בין מואב לבני ישראל. שם המשפחה ארנון נמצא גם בתנ"ך בספר במדבר, שם הוא משמש להתייחסות לאדם. מאמינים שאדם זה היה מנהיגם של בני ישראל. שם המשפחה ארנון נמצא גם במדינות אחרות, כמו צרפת, בריטניה וישראל. בצרפת, זהו שם המשפחה ה-11 הנפוץ ביותר. בבריטניה, זהו שם המשפחה ה-8 הנפוץ ביותר. בישראל, זהו שם המשפחה ה-18 בשכיחותו.

הפופולריות של שם המשפחה ארנון

שם המשפחה ארנון אינו נפוץ במיוחד בארצות הברית, אך הוא פופולרי יותר במדינות אחרות. בצרפת, זהו שם המשפחה ה-11 הנפוץ ביותר. בבריטניה, זהו שם המשפחה ה-8 הנפוץ ביותר. בישראל, זהו שם המשפחה ה-18 בשכיחותו.

השוואה מהירה

מדינה דַרגָה
ארצות הברית לא נפוץ
צָרְפַת ה-11
הממלכה המאוחדת 8
ישראל ה-18

לסיכום, שם המשפחה ארנון הוא ממקור עברי ומקורו בנחל ארנון המקראי. פירוש שם המשפחה ארנון הוא "הר הכוח". שם המשפחה ארנון אינו נפוץ במיוחד בארצות הברית, אך הוא פופולרי יותר במדינות אחרות כמו צרפת, בריטניה וישראל. השוואה מהירה של הפופולריות של השם במדינות שונות מסופקת בטבלה למעלה.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן