דף הבית » טופ 100 » מה המשמעות של שם המשפחה ארושה?

מה המשמעות של שם המשפחה ארושה?

2023-04-17 20:51:00+02:00

מה המשמעות של שם המשפחה ארושה?

שם המשפחה ארושה הוא ממקור הודי והוא נגזר מהמילה הסנסקריט 'ארוש', שפירושה 'אדום'. מאמינים כי הוא שימש כשם משפחה על ידי חברי קסדת קשתריה, שהיא הקסטה השנייה בגובהה בהיררכיה החברתית ההינדית. שם המשפחה נמצא גם בקרב הג'ינים, שהם מיעוט דתי בהודו. שם המשפחה ארושה נמצא במדינות רבות ברחבי העולם, כולל הודו, פקיסטן, בנגלדש, נפאל וסרי לנקה. הוא נמצא גם במדינות עם אוכלוסיות גדולות של פזורה הודית, כמו בריטניה, ארצות הברית, קנדה ואוסטרליה.

אנשים מפורסמים עם שם המשפחה ארושה

ישנם אנשים מפורסמים רבים בעלי שם המשפחה ארושה, כולל:

  • שחקן ובמאי הודי, ארוש סלוג'ה
  • שחקן קריקט פקיסטני, ארושה חאן
  • פוליטיקאי הודי, ארוש ג'יין
  • שחקן קריקט בנגלדש, ארושה אחטר
  • שחקן קריקט נפאלי, ארושה צ'טרי
  • שחקן קריקט סרי לנקה, ארושה ג'יאסוריה

בנוסף לאנשים המפורסמים הללו, ישנם אנשים רבים אחרים עם שם המשפחה ארושה אשר תרמו תרומה משמעותית לתחומים שלהם.

השכיחות של שם המשפחה ארושה

שם המשפחה ארושה נפוץ ביותר בהודו, שם הוא שם המשפחה ה-5,918 הנפוץ ביותר. הוא נפוץ יחסית גם בפקיסטן, שם הוא שם המשפחה ה-2,914 הנפוץ ביותר. בבנגלדש, זהו שם המשפחה ה-1,845 הנפוץ ביותר, ובנפאל, זהו שם המשפחה ה-1,943 הנפוץ ביותר. בבריטניה, שם המשפחה ארושה אינו נפוץ במיוחד. זהו שם המשפחה ה-11,890 הנפוץ ביותר, כאשר רק לכ-0.001% מהאוכלוסייה יש את שם המשפחה. בארצות הברית, שם המשפחה נפוץ עוד פחות, כאשר רק לכ-0.0001% מהאוכלוסייה יש את שם המשפחה.

סיכום

שם המשפחה ארושה הוא ממקור הודי והוא נגזר מהמילה הסנסקריט 'ארוש', שפירושה 'אדום'. הוא נפוץ ביותר בהודו, פקיסטן, בנגלדש, נפאל וסרי לנקה, ונמצא גם במדינות עם אוכלוסיות גדולות של פזורה הודית, כמו בריטניה, ארצות הברית, קנדה ואוסטרליה. ישנם אנשים מפורסמים רבים בעלי שם המשפחה ארושה, כולל שחקן ובמאי הודי, ארוש סאלוג'ה, שחקן קריקט פקיסטני, ארושה חאן, פוליטיקאי הודי, ארוש ג'יין, קריקטר בנגלדשי, ארושה אחטר, קריקט נפאלי, ארושה צ'טרי, ושחקנית קריקט סרי לנקה, ארושה. ג'יאסוריה. אם תרצו ללמוד עוד על שם המשפחה ארושה, תוכלו לצפות בסרטון YouTube זה על הנושא.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן