דף הבית » אנציקלופדיה » מה המשמעות של שם המשפחה אלפר?

מה המשמעות של שם המשפחה אלפר?

מה המשמעות של שם המשפחה אלפר?

מה המשמעות של שם המשפחה אלפר?

שם המשפחה אלפר הוא ממקור גרמני והוא נגזר מהמילה הגרמנית העתיקה "אלף", שפירושה "שדון". מאמינים כי הוא שימש כינוי למי שנחשב קטן או שובב. שם המשפחה נמצא גם במדינות אחרות, כמו אוסטריה, שוויץ והולנד.

מקור שם המשפחה אלפר

מקורו של שם המשפחה אלפר הוא באזורים דוברי הגרמנית של אירופה. נהוג לחשוב שהוא שימש ככינוי למי שנחשב לקטן או שובב. שם המשפחה נמצא גם במדינות אחרות, כמו אוסטריה, שוויץ והולנד.

וריאציות של שם המשפחה אלפר

לשם המשפחה אלפר יש כמה וריאציות, כולל אלפרי, אלפרו, אלפרה ואלפריני. וריאציות אלו נמצאות במדינות ואזורים שונים, ולכולן יש אותה משמעות.

אנשים מפורסמים עם שם המשפחה אלפר

ישנם מספר אנשים מפורסמים בעלי שם המשפחה אלפר, ביניהם המלחין האוסטרי פרנץ אלפר, הצייר השוויצרי יוהן אלפר והצייר ההולנדי יאן אלפר.

השוואה מהירה

שֵׁם מִשׁפָּחָה מָקוֹר מַשְׁמָעוּת
אלפר גֶרמָנִיָת שֵׁדוֹן
אלפרי אִיטַלְקִית שֵׁדוֹן
אלפרו ספרדית שֵׁדוֹן
אלפרה פורטוגזית שֵׁדוֹן
אלפריני אִיטַלְקִית שֵׁדוֹן

שם המשפחה אלפר הוא ממקור גרמני והוא נגזר מהמילה הגרמנית העתיקה "אלף", שפירושה "שדון". מאמינים כי הוא שימש כינוי למי שנחשב קטן או שובב. ניתן למצוא וריאציות של שם המשפחה אלפר במדינות ואזורים שונים, כולל אוסטריה, שוויץ והולנד. ישנם מספר אנשים מפורסמים בעלי שם המשפחה אלפר, ביניהם המלחין האוסטרי פרנץ אלפר, הצייר השוויצרי יוהן אלפר והצייר ההולנדי יאן אלפר. שם המשפחה נמצא גם במדינות אחרות, כמו איטליה, ספרד ופורטוגל, עם אותה משמעות.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן