דף הבית » הכי מדובר » מה המשמעות של שם המשפחה אלעד?

מה המשמעות של שם המשפחה אלעד?

2023-04-16 11:38:00+02:00

מה המשמעות של שם המשפחה אלעד?

שם המשפחה אלעד הוא שם עברי שמקורו במילה "אלעד", שפירושה "אלוהים הוא נצחי". זהו שם משפחה פופולרי בישראל, והוא משמש לעתים קרובות גם כשם פרטי. השם נמצא גם במדינות אחרות, כולל ארצות הברית, קנדה ובריטניה. השם אלעד נגזר מהמילה העברית "אלעד", שפירושה "אלוהים הוא נצחי". השם משמש לעתים קרובות כשם פרטי בישראל, והוא נמצא גם במדינות נוספות, ביניהן ארצות הברית, קנדה ובריטניה. השם נגזר מהמילה העברית "אלעד", שפירושה "אלוהים הוא נצחי".

מקורות שם המשפחה אלעד

מקורו של שם המשפחה אלעד הוא במזרח התיכון, במיוחד באזור ישראל. משערים שזה נגזר מהמילה העברית "אלעד", שפירושה "אלוהים הוא נצחי". השם נמצא במדינות רבות, כולל ארה"ב, קנדה ובריטניה. מקורו של השם אלעד הוא במזרח התיכון, במיוחד באזור ישראל. משערים שזה נגזר מהמילה העברית "אלעד", שפירושה "אלוהים הוא נצחי". השם נמצא במדינות רבות, כולל ארצות הברית, קנדה ובריטניה.

שכיחות שם המשפחה אלעד

שם המשפחה אלעד נפוץ למדי בישראל, שם הוא משמש לעתים קרובות כשם פרטי. לפי נתוני הלשכה המרכזית לסטטיסטיקה, השם אלעד הוא שם המשפחה ה-11 בשכיחותו בישראל. הוא נמצא גם במדינות אחרות, כולל ארצות הברית, קנדה ובריטניה. בארצות הברית, השם אלעד הוא שם המשפחה ה-1,890 הנפוץ ביותר, על פי הלשכה האמריקאית למפקד האוכלוסין. בקנדה, השם הוא שם המשפחה ה-1,945 הנפוץ ביותר, לפי המפקד הקנדי. בבריטניה, השם הוא שם המשפחה ה-1,945 הנפוץ ביותר, על פי מפקד האוכלוסין של בריטניה.

אנשים מפורסמים עם שם המשפחה אלעד

יש הרבה אנשים מפורסמים עם שם המשפחה אלעד, ביניהם ראש ממשלת ישראל בנימין נתניהו, הפוליטיקאי הישראלי יאיר לפיד והזמר והיוצר הישראלי עידן רייכל.

וריאציות של שם המשפחה אלעד

לשם המשפחה אלעד יש כמה וריאציות, כולל אלעד, אלעדה, אלדים, אלדיו ואלדון.

סיכום

שם המשפחה אלעד הוא שם עברי שנגזר מהמילה "אלעד", שפירושה "אלוהים הוא נצחי". זהו שם משפחה פופולרי בישראל, והוא משמש לעתים קרובות גם כשם פרטי. השם נמצא גם במדינות אחרות, כולל ארצות הברית, קנדה ובריטניה. יש הרבה אנשים מפורסמים עם שם המשפחה אלעד, ביניהם ראש ממשלת ישראל בנימין נתניהו, הפוליטיקאי הישראלי יאיר לפיד והזמר והיוצר הישראלי עידן רייכל. לשם המשפחה אלעד יש כמה וריאציות, כולל אלעד, אלעדה, אלדים, אלדיו ואלדון. למידע נוסף על שם המשפחה אלעד, מקורותיו ושכיחותו בישראל, בקר בכתובת he.wikipedia.org .

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן