דף הבית » להעביר את הזמן » מה המשמעות של אליאסי כשם משפחה?

מה המשמעות של אליאסי כשם משפחה?

מה המשמעות של אליאסי כשם משפחה?

מה המשמעות של אליאסי כשם משפחה?

אליאסי הוא שם משפחה ממקור עברי, שפירושו "אלוהים שלי הוא הישועה". זהו שם משפחה נפוץ במדינות רבות, כולל ישראל, ארצות הברית וקנדה. שם המשפחה נגזר מהשם העברי אליהו, שפירושו "אלוהים שלי הוא הישועה". על פי ההערכות, מקורו של שם המשפחה אליאסי במזרח התיכון, והוא הובא לארצות הברית על ידי מהגרים יהודים בשלהי הימים. המאה ה 19. שם המשפחה נמצא גם במדינות אחרות, כולל קנדה, בריטניה ואוסטרליה.

היסטוריה של שם המשפחה אליאסי

מקורו של שם המשפחה Aliasi הוא במזרח התיכון, והוא הובא לארצות הברית על ידי מהגרים יהודים בסוף המאה ה-19. שם המשפחה נמצא גם במדינות אחרות, כולל קנדה, בריטניה ואוסטרליה. מקורו של שם המשפחה אליאסי הוא המזרח התיכון, ומאמינים שהוא הובא לארצות הברית על ידי מהגרים יהודים בסוף השבוע המאה ה 19. שם המשפחה נמצא גם במדינות אחרות, כולל קנדה, בריטניה ואוסטרליה. מקורו של שם המשפחה אליאסי הוא המזרח התיכון, ומאמינים שהוא הובא לארצות הברית על ידי מהגרים יהודים בסוף השבוע המאה ה 19. שם המשפחה נמצא גם במדינות אחרות, כולל קנדה, בריטניה ואוסטרליה. מקורו של שם המשפחה אליאסי הוא המזרח התיכון, ומאמינים שהוא הובא לארצות הברית על ידי מהגרים יהודים בסוף השבוע המאה ה 19. שם המשפחה נמצא גם במדינות אחרות, כולל קנדה, בריטניה ואוסטרליה. מקורו של שם המשפחה אליאסי הוא המזרח התיכון, ומאמינים שהוא הובא לארצות הברית על ידי מהגרים יהודים בסוף השבוע המאה ה 19. שם המשפחה נמצא גם במדינות אחרות, כולל קנדה, בריטניה ואוסטרליה.

אנשים מפורסמים עם שם המשפחה אליאסי

ישנם אנשים מפורסמים רבים בעלי שם המשפחה אליאסי, ביניהם ראש ממשלת ישראל בנימין נתניהו, הזמר והיוצר הישראלי עידן רייכל, והשחקן והבמאי הישראלי אסי דיין. בארצות הברית, שם המשפחה אליאסי מקושר לשחקן והבמאי המנוח רוברט אלטמן, שנולד עם שם המשפחה אליאסי. אנשים מפורסמים אחרים עם שם המשפחה Aliasi כוללים את השחקן והבמאי האמריקאי פול תומס אנדרסון, השחקן והבמאי האמריקאי ג'ון סינגלטון, והשחקן והבמאי האמריקאי ספייק לי.

שם משפחה כינוי במדינות אחרות

שם המשפחה Aliasi נמצא גם במדינות אחרות, כולל קנדה, בריטניה ואוסטרליה. בקנדה, שם המשפחה אליאסי מקושר לשחקן והבמאי הקנדי דיוויד קרוננברג, שנולד בשם המשפחה אליאסי. בבריטניה, שם המשפחה אליאסי מקושר לשחקן והבמאי הבריטי גאי ריצ'י, שנולד עם שם המשפחה אליאסי. באוסטרליה, שם המשפחה אליאסי מקושר לשחקן והבמאי האוסטרלי באז לורמן, שנולד עם שם המשפחה אליאסי.

השוואה מהירה

מדינה אדם מפורסם
ישראל בנימין נתניהו, עידן רייכל, אסי דיין
ארצות הברית רוברט אלטמן, פול תומאס אנדרסון, ג'ון סינגלטון, ספייק לי
קנדה דיוויד קרוננברג
הממלכה המאוחדת גיא ריצ'י
אוֹסטְרַלִיָה באז לורמן

סיכום

שם המשפחה Aliasi הוא שם משפחה נפוץ במדינות רבות, כולל ישראל, ארצות הברית, קנדה, בריטניה ואוסטרליה. מאמינים שמקורו במזרח התיכון, ומאמינים שהוא הובא לארצות הברית על ידי מהגרים יהודים בסוף המאה ה-19. שם המשפחה מזוהה עם אנשים מפורסמים רבים, ביניהם ראש ממשלת ישראל בנימין נתניהו, השחקן והבמאי האמריקאי רוברט אלטמן, השחקן והבמאי הקנדי דיוויד קרוננברג, השחקן והבמאי הבריטי גאי ריצ'י והשחקן והבמאי האוסטרלי באז לורמן.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן