דף הבית » מעניין » מה אתה צריך להביא למשרד הפנים כדי לשנות את שם המשפחה שלך?

מה אתה צריך להביא למשרד הפנים כדי לשנות את שם המשפחה שלך?

מה אתה צריך להביא למשרד הפנים כדי לשנות את שם המשפחה שלך?

מהו התהליך לשינוי שם המשפחה שלך?

שינוי שם המשפחה שלך הוא החלטה גדולה. מדובר בהליך משפטי המחייב לפנות למשרד הפנים על מנת להפוך את השינוי לרשמי. התהליך יחסית פשוט, אך ישנם מספר מסמכים שתצטרכו להביא אתכם על מנת לבצע את השינוי.

אילו מסמכים אתה צריך להביא?

המסמכים שתצטרכו להביא למשרד הפנים על מנת לשנות את שם המשפחה שלכם הם:

  • צורה תקפה של זיהוי, כגון דרכון או רישיון נהיגה.
  • עותק של תעודת הלידה שלך.
  • העתק של תעודת הנישואין שלך, אם רלוונטי.
  • עותק של צו הגירושין שלך, אם רלוונטי.
  • העתק של תעודת הפטירה שלך, אם רלוונטי.
  • עותק של צו בית המשפט שלך, אם רלוונטי.

מה קורה לאחר הגשת המסמכים?

לאחר שהגשת את כל המסמכים הדרושים למשרד הפנים, הוא יבדוק את בקשתך ויקבע אם בקשתך תקפה או לא. אם בקשתך תאושר, יונפק לך שם משפחה חדש.

מה עוד אתה צריך לדעת?

חשוב לציין כי שינוי שם משפחתך הינו הליך משפטי ויכולים לקחת מספר שבועות עד שמשרד הפנים יעבד את בקשתך. בנוסף, ייתכן שתידרש לשלם אגרה על מנת להפוך את השינוי לרשמי. חשוב גם לציין ששינוי שם המשפחה שלך אינו אומר בהכרח שתצטרך לשנות את זהותך. שם המשפחה החדש שלך ישמש עבור מסמכים רשמיים, כגון דרכונים ורישיונות נהיגה, אך אתה עדיין יכול להשתמש בשם המשפחה הישן שלך למטרות אחרות. לבסוף, חשוב לזכור ששינוי שם המשפחה שלך הוא החלטה גדולה והיא צריכה לא להקל ראש. ודא שאתה בטוח שאתה רוצה לבצע את השינוי לפני הגשת הבקשה למשרד הפנים. שינוי שם המשפחה שלך הוא החלטה גדולה, אבל זה גם תהליך פשוט יחסית. כל עוד יש לך את כל המסמכים הדרושים ואתה בטוח שאתה רוצה לבצע את השינוי, אתה אמור להיות מסוגל לעשות את השינוי רשמי מול משרד הפנים. למידע נוסף, תוכל לבקר בוויקיפדיה למידע נוסף.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן