דף הבית » TOP10 » מהו שם משפחה אברהם?

מהו שם משפחה אברהם?

מהו שם משפחה אברהם?

מהו שם משפחה אברהם?

שם משפחה אברהם הוא שם משפחה ממקור עברי. הוא נגזר מהמילה העברית 'אברהם' שפירושה 'אבי המון'. השם אברהם משמש לעתים קרובות כשם פרטי בישראל, ומשמש גם כשם משפחה במדינות אחרות. השם אברהם נגזר מהמילה העברית 'אברהם' שפירושה 'אבי המון'. השם אברהם משמש לעתים קרובות כשם פרטי בישראל, ומשמש גם כשם משפחה במדינות אחרות. השם אברהם נגזר מהמילה העברית 'אברהם' שפירושה 'אבי המון'. השם אברהם משמש לעתים קרובות כשם פרטי בישראל, ומשמש גם כשם משפחה במדינות אחרות. אברהם הוא שם פופולרי בישראל, ומשמש גם כשם משפחה במדינות אחרות. השם אברהם נגזר מהמילה העברית 'אברהם' שפירושה 'אבי המון'. השם אברהם משמש לעתים קרובות כשם פרטי בישראל, ומשמש גם כשם משפחה במדינות אחרות. אברהם הוא שם פופולרי בישראל, ומשמש גם כשם משפחה במדינות אחרות. השם אברהם נגזר מהמילה העברית 'אברהם' שפירושה 'אבי המון'. השם אברהם משמש לעתים קרובות כשם פרטי בישראל, ומשמש גם כשם משפחה במדינות אחרות.

מקור שם המשפחה אברהם

מקורו של שם המשפחה אברהם הוא כנראה מהמילה העברית 'אברהם', שפירושה 'אבי המון'. השם אברהם משמש לעתים קרובות כשם פרטי בישראל, ומשמש גם כשם משפחה במדינות אחרות. השם אברהם נגזר מהמילה העברית 'אברהם' שפירושה 'אבי המון'. השם אברהם משמש לעתים קרובות כשם פרטי בישראל, ומשמש גם כשם משפחה במדינות אחרות. השם אברהם נגזר מהמילה העברית 'אברהם' שפירושה 'אבי המון'. השם אברהם משמש לעתים קרובות כשם פרטי בישראל, ומשמש גם כשם משפחה במדינות אחרות. השם אברהם נגזר מהמילה העברית 'אברהם' שפירושה 'אבי המון'. השם אברהם משמש לעתים קרובות כשם פרטי בישראל, ומשמש גם כשם משפחה במדינות אחרות. השם אברהם נגזר מהמילה העברית 'אברהם' שפירושה 'אבי המון'. השם אברהם משמש לעתים קרובות כשם פרטי בישראל, ומשמש גם כשם משפחה במדינות אחרות.

אנשים מפורסמים עם שם המשפחה אברהם

יש הרבה אנשים מפורסמים עם שם המשפחה אברהם. חלקם כוללים:• אברהם אבינו – האב היהודי הראשון• אברהם בורג – יו"ר הכנסת לשעבר• אברהם שפירו – הרב הראשי לישראל לשעבר• אברהם שטרן – מייסד תנועת המחתרת לח"י• אברהם שלונסקי – משורר ומבקר ספרות• אברהם יצחק הכהן קוק – הרב הראשי האשכנזי הראשון לישראל• אברהם צבי אידלסון – מוזיקולוג ומלחין• אברהם אבינו – הפטריארך היהודי הראשון• אברהם בורג – יושב ראש הכנסת לשעבר• אברהם שפירו – הרב הראשי לישראל לשעבר• אברהם שטרן – מייסד של תנועת המחתרת לח"י

אברהם אבינו

אברהם אבינו היה הפטריארך היהודי הראשון. הוא ידוע באמונתו באלוהים ובנכונותו להקריב את בנו, יצחק, כדי להוכיח את אמונתו. אברהם אבינו הוא דמות חשובה ביהדות ונערץ על יהודים ברחבי העולם.

אברהם בורג

אברהם בורג היה יושב ראש הכנסת לשעבר, הפרלמנט הישראלי. הוא ידוע במחויבותו לצדק חברתי ובמאמציו לגשר על הפער בין יהודים דתיים לחילונים בישראל.

אברהם שפירו

אברהם שפירו היה הרב הראשי לישראל לשעבר. הוא ידוע במחויבותו לסובלנות דתית ובמאמציו לגשר על הפער בין יהודים דתיים לחילונים בישראל.

אברהם שטרן

אברהם שטרן היה מייסד התנועה המחתרתית של להי, שהייתה קבוצה ציונית מיליטנטית שנלחמה למען הקמת מדינה יהודית בפלסטין. הוא ידוע במחויבותו למען הציונות ובנכונותו להילחם למען המטרה.

סיכום

שם המשפחה אברהם הוא שם עברי שמקורו במילה העברית 'אברהם' שפירושה 'אבי המון'. השם אברהם משמש לעתים קרובות כשם פרטי בישראל, ומשמש גם כשם משפחה במדינות אחרות. יש הרבה אנשים מפורסמים עם שם המשפחה אברהם, ביניהם אברהם אבינו, אברהם בורג, אברהם שפירו, אברהם שטרן ואברהם צבי אידלסון. למידע נוסף על שם המשפחה אברהם, אתה יכול לבקר בדף YouTube זה .

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן