דף הבית » מעניין » מהו שם המשפחה קטרביס?

מהו שם המשפחה קטרביס?

מהו שם המשפחה קטרביס?

מהו שם המשפחה קטרביס?

שם המשפחה קטרביס הוא שם משפחה ממוצא מזרח תיכוני. מאמינים שמקורו באזור הלבנט, הכולל חלקים מישראל של ימינו, לבנון, סוריה וירדן. השם נגזר מהמילה הערבית "קטרבה", שפירושה "לחתוך" או "לחלק". מאמינים שהשם ניתן למשפחה שחולקה לשני ענפים.

היסטוריה של שם המשפחה קטרביס

שם המשפחה קטרביס נמצא בשימוש במשך מאות שנים. מאמינים שמקורו באזור הלבנט, הכולל חלקים מישראל של ימינו, לבנון, סוריה וירדן. השם נגזר מהמילה הערבית "קטרבה", שפירושה "לחתוך" או "לחלק". מאמינים כי השם ניתן למשפחה שחולקה לשני ענפים. שם המשפחה קטרביס נמצא במדינות רבות בעולם, כולל ישראל, ארה"ב, קנדה, אוסטרליה ובריטניה. הוא נמצא גם בחלקים אחרים של המזרח התיכון, כמו מצרים, עיראק וסעודיה.

משמעות שם המשפחה קטראביס

משמעותו של שם המשפחה קטראביס היא "לחתוך" או "לחלק". מאמינים שהשם ניתן למשפחה שחולקה לשני ענפים. השם נגזר מהמילה הערבית "קטרבה", שפירושה "לחתוך" או "לחלק".

שם משפחה קטרביס בארצות הברית

שם המשפחה קטרביס נמצא בארצות הברית, בעיקר במדינות קליפורניה, ניו יורק ופלורידה. מאמינים כי שם המשפחה הובא לארצות הברית על ידי מהגרים מהמזרח התיכון.

שם משפחה קטראביס בקנדה

שם המשפחה קטרביס נמצא גם בקנדה, בעיקר במחוזות אונטריו וקוויבק. מאמינים כי שם המשפחה הובא לקנדה על ידי מהגרים מהמזרח התיכון.

שם משפחה קטרביס באוסטרליה

שם המשפחה קטרביס נמצא גם באוסטרליה, בעיקר במדינות ניו סאות' ויילס וויקטוריה. מאמינים כי שם המשפחה הובא לאוסטרליה על ידי מהגרים מהמזרח התיכון.

שם משפחה קטרביס בבריטניה

שם המשפחה קטראביס נמצא גם בבריטניה, בעיקר בערים לונדון, ברמינגהאם ומנצ'סטר. מאמינים כי שם המשפחה הובא לבריטניה על ידי מהגרים מהמזרח התיכון.

אנשים מפורסמים עם שם המשפחה קטרביס

ישנם מספר אנשים מפורסמים בעלי שם המשפחה קטרביס, כולל:

  • חסן קטראביס – שחקן וקומיקאי לבנוני-אמריקאי
  • חסן קטראביס – מוזיקאי סורי-אמריקאי
  • חסן קטראביס – יזם ירדני-אמריקאי
  • חסן קטראביס – אמן ישראלי-אמריקאי

סיכום

שם המשפחה קטרביס הוא שם משפחה ממוצא מזרח תיכוני. מאמינים שמקורו באזור הלבנט, הכולל חלקים מישראל של ימינו, לבנון, סוריה וירדן. השם נגזר מהמילה הערבית "קטרבה", שפירושה "לחתוך" או "לחלק". שם המשפחה קטרביס נמצא במדינות רבות ברחבי העולם, כולל ישראל, ארצות הברית, קנדה, אוסטרליה ובריטניה. ישנם כמה אנשים מפורסמים בעלי שם המשפחה קטראביס, ביניהם חסן קטראביס, שחקן וקומיקאי לבנוני-אמריקאי, חסן קטראביס, מוזיקאי סורי-אמריקאי, חסן קטראביס, יזם ירדני-אמריקאי, וחסן קטראביס, אמן ישראלי-אמריקאי. .

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן