דף הבית » מומלץ בהקדם » מהו שם המשפחה מוסקל?

מהו שם המשפחה מוסקל?

מהו שם המשפחה מוסקל?

מהו שם המשפחה מוסקל?

שם המשפחה מוסקל הוא שם משפחה ממוצא סלאבי. הוא נמצא לרוב בפולין, אוקראינה ובלארוס, אך ניתן למצוא אותו גם במדינות אחרות ברחבי העולם. השם נגזר מהמילה הסלאבית "מוסקל", שפירושה "מוסקטיר". מאמינים שהשם שימש לראשונה להתייחסות לאדם שהיה מוסקטר או חייל שהשתמש במוסקט. שם המשפחה מוסקל נפוץ למדי בפולין, שם הוא שם המשפחה השני בשכיחותו אחרי נובאק. הוא נמצא גם באוקראינה, בלארוס ומדינות אחרות במזרח אירופה. בארצות הברית, שם המשפחה מוסקל נמצא לרוב במדינות פנסילבניה, ניו יורק וניו ג'רזי.

מקור שם המשפחה מוסקל

מקורו של שם המשפחה מוסקל הוא באזור פולין, אוקראינה ובלארוס של ימינו. מאמינים שהשם שימש לראשונה כדי להתייחס לאדם שהיה מוסקטר או חייל שהשתמש במושקט. שם המשפחה מוסקל נגזר מהמילה הסלאבית "מוסקל", שפירושה "מוסקטיר". מאמינים שהשם שימש לראשונה להתייחסות לאדם שהיה מוסקטר או חייל שהשתמש במוסקט. שם המשפחה מוסקל נפוץ למדי בפולין, שם הוא שם המשפחה השני בשכיחותו אחרי נובאק. הוא נמצא גם באוקראינה, בלארוס ומדינות אחרות במזרח אירופה. בארצות הברית, שם המשפחה מוסקל נמצא לרוב במדינות פנסילבניה, ניו יורק וניו ג'רזי.

וריאציות של שם המשפחה מוסקל

לשם המשפחה מוסקל יש וריאציות רבות, כולל מוסקלה, מושקליק, מושקלנקו, מושקלוק ומוסקאלבסקי. וריאציות אלו נמצאות במדינות שונות ברחבי העולם.

אנשים מפורסמים עם שם המשפחה מוסקל

יש הרבה אנשים מפורסמים שיש להם את שם המשפחה מוסקל. כמה מהבולטים ביותר הם:• סטניסלב מוסקאל, פוליטיקאי פולני• אלכסנדר מוסקאל, פוליטיקאי אוקראיני• אנדריי מוסקאל, כדורגלן אוקראיני• יורי מוסקאל, כדורגלן אוקראיני• אנדריי מוסקאלנקו, כדורגלן אוקראיני• אנדריי מוסקאלצ'וק, כדורגלן אוקראיני• אנדריי מוסקאלנקו, כדורגלן אוקראיני• Andriy Moskalenko, כדורגלן אוקראיני• Andriy Moskalenko, כדורגלן אוקראיני• Andriy Moskalenko, כדורגלן אוקראיני

השוואה מהירה

שֵׁם מָקוֹר וריאציות אנשים מפורסמים
מוסקל פולין, אוקראינה, בלארוס מוסקלה, מוסקאליק, מוסקאלנקו, מוסקאלוק, מוסקלבסקי סטניסלב מוסקאל, אלכסנדר מוסקאל, אנדריי מוסקאל, יורי מוסקאל, אנדריי מוסקאלצ'וק, אנדריי מוסקאלנקו

שם המשפחה מוסקל הוא שם משפחה ממוצא סלאבי. הוא נמצא לרוב בפולין, אוקראינה ובלארוס, אך ניתן למצוא אותו גם במדינות אחרות ברחבי העולם. השם נגזר מהמילה הסלאבית "מוסקל", שפירושה "מוסקטיר". מאמינים שהשם שימש לראשונה להתייחסות לאדם שהיה מוסקטר או חייל שהשתמש במוסקט. שם המשפחה מוסקל נפוץ למדי בפולין, שם הוא שם המשפחה השני בשכיחותו אחרי נובאק. הוא נמצא גם באוקראינה, בלארוס ומדינות אחרות במזרח אירופה. בארצות הברית, שם המשפחה מוסקל נמצא לרוב במדינות פנסילבניה, ניו יורק וניו ג'רזי. לשם המשפחה של מוסקל יש וריאציות רבות, כולל מוסקלה, מוסקליק, מוסקאלנקו, מוסקלוק ומוסקלבסקי. וריאציות אלו נמצאות במדינות שונות ברחבי העולם. ישנם אנשים מפורסמים רבים בעלי שם המשפחה מוסקל, כולל סטניסלב מוסקאל, אלכסנדר מוסקאל, אנדריי מוסקאל, יורי מוסקאל, אנדריי מוסקאלצ'וק ואנדריי מוסקאלנקו. שם המשפחה מוסקאל הוא שם משפחה ממוצא סלאבי שנמצא לרוב בפולין, אוקראינה , ובלארוס. מאמינים שמקורו באזור פולין, אוקראינה ובלארוס של ימינו, והוא נגזר מהמילה הסלאבית "מוסקל", שפירושה "מוסקטיר". לשם המשפחה מוסקל יש הרבה וריאציות, ויש הרבה אנשים מפורסמים שיש להם את שם המשפחה מוסקל. לסיכום, שם המשפחה מוסקל הוא שם משפחה ממוצא סלאבי שנמצא לרוב בפולין, אוקראינה ובלארוס. הוא נגזר מהמילה הסלאבית "מוסקל", שפירושה "מוסקטר", ויש לו וריאציות רבות. ישנם אנשים מפורסמים רבים בעלי שם המשפחה מוסקל, כולל סטניסלב מוסקאל, אלכסנדר מוסקאל, אנדריי מוסקאל, יורי מוסקאל, אנדריי מוסקאלצ'וק ואנדריי מוסקאלנקו.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן