דף הבית » מגזין » מהו מקור שם המשפחה שולי?

מהו מקור שם המשפחה שולי?

2023-05-08 11:41:00+02:00

מה פירוש שם המשפחה שולי?

שם המשפחה שולי הוא ממקור עברי והוא נגזר מהמילה העברית "שול", שפירושה "עמוד". הוא האמין כי השם ניתן למי שהיה חזק ואמין, כמו עמוד. השם קשור גם לדמות המקראית שולמית, שהייתה אשה יפה משירת שלמה.

איפה שם המשפחה שולי הכי נפוץ?

שם המשפחה שולי נמצא לרוב בישראל, שם הוא שם המשפחה ה-24 הפופולרי ביותר. הוא נמצא גם במדינות אחרות עם אוכלוסיות יהודיות גדולות, כמו ארצות הברית, קנדה ובריטניה. בארצות הברית, שם המשפחה שולי הוא שם המשפחה ה-2,845 הנפוץ ביותר.

אנשים מפורסמים עם שם המשפחה שולי

יש הרבה אנשים מפורסמים עם שם המשפחה שולי, ביניהם ראש ממשלת ישראל בנימין נתניהו, הזמרת והפזמונאית הישראלית שולי נתן, והשחקן והקומיקאי הישראלי שולי רנד. אנשים מפורסמים נוספים בעלי שם המשפחה שולי כוללים את השחקנית והזמרת הישראלית שולי מועלם, הזמרת והפזמונאית הישראלית שולי אשל, והשחקן והקומיקאי הישראלי שולי אשכול.

וריאציות של שם המשפחה שולי

לשם המשפחה שולי יש כמה וריאציות, כולל שולמן, שולים, שולם, שולמית ושולמית. שם המשפחה שולמן נגזר מהמילה העברית "שולמן", שפירושה "איש שלום". שם המשפחה שולים נגזר מהמילה העברית "שולים", שפירושה "שלו". שם המשפחה שולם נגזר מהמילה העברית "שולם", שפירושה "שלום". שם המשפחה שולמית נגזר מהמילה העברית "שולמית", שפירושה "שלווה". שם המשפחה שולמית נגזר מהמילה העברית "שולמית", שפירושה "שלוה". שם המשפחה שולי הוא שם ישן מאוד וקיים כבר מאות שנים. מאמינים שמקורו במזרח התיכון והוא קשור לדמות המקראית שולמית. שם המשפחה שולי נמצא לרוב בישראל, שם הוא שם המשפחה ה-24 הפופולרי ביותר. הוא נמצא גם במדינות אחרות עם אוכלוסיות יהודיות גדולות, כמו ארצות הברית, קנדה ובריטניה. לשם המשפחה שולי יש כמה וריאציות, כולל שולמן, שולים, שולם, שולמית ושולמית. משמעות שם המשפחה שולי קשורה בחוזק ובאמינות, שכן היא נגזרת מהמילה העברית "שול", שפירושה "עמוד". היא קשורה גם לדמות המקראית שולמית, שהייתה אישה יפה משירת שלמה. יש הרבה אנשים מפורסמים עם שם המשפחה שולי, ביניהם ראש ממשלת ישראל בנימין נתניהו, הזמרת והפזמונאית הישראלית שולי נתן, והשחקן והקומיקאי הישראלי שולי רנד. שם המשפחה שולי הוא שם ייחודי ומעניין שקיים כבר מאות שנים. זה קשור לחוזק ומהימנות, כמו גם לדמות המקראית שולמית. הוא נמצא לרוב בישראל, שם הוא שם המשפחה ה-24 הפופולרי ביותר, אך הוא נמצא גם במדינות אחרות עם אוכלוסיות יהודיות גדולות. לשם המשפחה שולי יש כמה וריאציות, כולל שולמן, שולים, שולם, שולמית ושולמית. יש הרבה אנשים מפורסמים עם שם המשפחה שולי, ביניהם ראש ממשלת ישראל בנימין נתניהו, הזמרת והפזמונאית הישראלית שולי נתן, והשחקן והקומיקאי הישראלי שולי רנד.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן