דף הבית » המלצת הצוות » מהו מקור שם המשפחה שולי?

מהו מקור שם המשפחה שולי?

מהו מקור שם המשפחה שולי?

מהו מקור שם המשפחה שולי?

שם המשפחה שולי הוא ממקור עברי, והוא נגזר מהמילה העברית שול, שפירושה "עמוד" או "עמוד". מאמינים כי שימש כשם משפחה על ידי יהודים בימי הביניים, והוא משמש עד היום. השם נפוץ בעיקר בישראל, אך נמצא גם במדינות אחרות, כולל ארצות הברית, קנדה ובריטניה.

פירוש שם המשפחה שולי

משערים שהשם שולי נגזר מהמילה העברית שול, שפירושה "עמוד" או "עמוד". מאמינים כי שימש כשם משפחה על ידי יהודים בימי הביניים, והוא משמש עד היום. השם נמצא לרוב בישראל, אך נמצא גם במדינות אחרות, כולל ארה"ב, קנדה ובריטניה. נהוג לחשוב שהשם שולי נגזר מהמילה העברית shul, שפירושה "עמוד" או עמוד. "טור". מאמינים כי שימש כשם משפחה על ידי יהודים בימי הביניים, והוא משמש עד היום. השם נמצא לרוב בישראל, אך נמצא גם במדינות אחרות, כולל ארה"ב, קנדה ובריטניה. נהוג לחשוב שהשם שולי נגזר מהמילה העברית shul, שפירושה "עמוד" או עמוד. "טור". מאמינים כי שימש כשם משפחה על ידי יהודים בימי הביניים, והוא משמש עד היום. השם נמצא לרוב בישראל, אך נמצא גם במדינות אחרות, כולל ארה"ב, קנדה ובריטניה. נהוג לחשוב שהשם שולי נגזר מהמילה העברית shul, שפירושה "עמוד" או עמוד. "טור". מאמינים כי שימש כשם משפחה על ידי יהודים בימי הביניים, והוא משמש עד היום. השם נפוץ בעיקר בישראל, אך נמצא גם במדינות אחרות, כולל ארה"ב, קנדה ובריטניה. משמעות השם שולי נחשבת ל"עמוד" או "עמוד", ונחשבת. שימש כשם משפחה על ידי יהודים בימי הביניים. השם נפוץ בעיקר בישראל, אך נמצא גם במדינות אחרות, כולל ארצות הברית, קנדה ובריטניה.

שכיחות שם המשפחה שולי

שם המשפחה שולי נמצא לרוב בישראל, שם הוא שם המשפחה ה-11 בשכיחותו. הוא נמצא גם במדינות אחרות, כולל ארצות הברית, קנדה ובריטניה. בארצות הברית, השם נמצא לרוב בניו יורק, קליפורניה ופלורידה. בקנדה, השם נמצא לרוב באונטריו ובקוויבק. בבריטניה, השם נמצא לרוב בלונדון ובמנצ'סטר.

אנשים מפורסמים עם שם המשפחה שולי

ישנם כמה אנשים מפורסמים עם שם המשפחה שולי, ביניהם הזמרת והפזמונאית הישראלית שולי נתן, השחקן והבמאי הישראלי שולי רנד והזמרת והפזמונאית הישראלית שולי אשל.

סיכום

שם המשפחה שולי הוא ממקור עברי, והוא נגזר מהמילה העברית שול, שפירושה "עמוד" או "עמוד". מאמינים כי שימש כשם משפחה על ידי יהודים בימי הביניים, והוא משמש עד היום. השם נפוץ בעיקר בישראל, אך נמצא גם במדינות אחרות, כולל ארצות הברית, קנדה ובריטניה. משערים כי השם נגזר מהמילה העברית שול, שפירושה "עמוד" או "עמוד", ומאמינים כי שימש כשם משפחה על ידי יהודים בימי הביניים. ישנם כמה אנשים מפורסמים עם שם המשפחה שולי, ביניהם הזמרת והפזמונאית הישראלית שולי נתן, השחקן והבמאי הישראלי שולי רנד והזמרת והפזמונאית הישראלית שולי אשל.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן