דף הבית » עשרת הגדולים » מהו מקור שם המשפחה צימרמן?

מהו מקור שם המשפחה צימרמן?

מהו מקור שם המשפחה צימרמן?

מהו מקור שם המשפחה צימרמן?

שם המשפחה של צימרמן הוא ממקור גרמני, והוא נגזר מהמילה הגרמנית התיכונה "זימבר", שפירושה "נגר". מאמינים שהשם שימש לראשונה על ידי משפחת נגרים שהתגוררה באזור בוואריה, גרמניה. השם אומץ אז על ידי משפחות אחרות באזור, ובסופו של דבר הוא התפשט ברחבי אירופה. שם המשפחה צימרמן נפוץ ביותר בגרמניה, שם הוא שם המשפחה ה-15 בשכיחותו. זה נפוץ גם באוסטריה, שוויץ וארצות הברית. בארצות הברית, שם המשפחה צימרמן הוא שם המשפחה ה-586 הנפוץ ביותר.

התפשטות גיאוגרפית של שם המשפחה צימרמן

שם המשפחה צימרמן נפוץ ביותר בגרמניה, שם הוא שם המשפחה ה-15 בשכיחותו. זה נפוץ גם באוסטריה, שוויץ וארצות הברית. בארצות הברית, שם המשפחה צימרמן הוא שם המשפחה ה-586 הנפוץ ביותר. בגרמניה, שם המשפחה צימרמן נפוץ ביותר במדינות בוואריה, באדן-וירטמברג ונורדריין-וסטפאליה. באוסטריה, שם המשפחה צימרמן נפוץ ביותר במדינות וינה, אוסטריה התחתונה ואוסטריה עילית. בשוויץ, שם המשפחה צימרמן נפוץ בעיקר בקנטונים ציריך, באזל-שטדט וברן.

משמעות שם המשפחה צימרמן

שם המשפחה של צימרמן נגזר מהמילה הגרמנית הגבוהה התיכונה "זימבר", שפירושה "נגר". מאמינים שהשם שימש לראשונה על ידי משפחת נגרים שהתגוררה באזור בוואריה, גרמניה. השם אומץ אז על ידי משפחות אחרות באזור, ובסופו של דבר הוא התפשט ברחבי אירופה. שם המשפחה צימרמן מקושר לרוב לנגרות, אך ניתן להשתמש בו גם כדי להתייחס למי שגר ליד נגרייה או מישהו שעובד בנגרייה.

אנשים מפורסמים עם שם המשפחה צימרמן

יש הרבה אנשים מפורסמים עם שם המשפחה של צימרמן, כולל: – רוברט צימרמן, הידוע יותר בתור בוב דילן, הוא זמר-יוצר, סופר ואמן אמריקאי. – ג'ורג' צימרמן הוא מתנדב אמריקאי לשעבר במשמר השכונה שזוכה מאשמת הירי של טרייבון מרטין. – ג'ו צימרמן הוא סטנדאפיסט ושחקן אמריקאי. – אדם צימרמן הוא שחקן כדורסל מקצועני אמריקאי.

שאלות ותשובות

ש: האם שם המשפחה של צימרמן הוא יהודי?
ת: שם המשפחה של צימרמן אינו מזוהה בדרך כלל עם יהודים, מכיוון שהוא ממוצא גרמני. ש: האם שם המשפחה צימרמן נפוץ?
ת: שם המשפחה צימרמן נפוץ ביותר בגרמניה, שם הוא שם המשפחה ה-15 בשכיחותו. זה נפוץ גם באוסטריה, שוויץ וארצות הברית. בארצות הברית, שם המשפחה צימרמן הוא שם המשפחה ה-586 הנפוץ ביותר. ש: מה משמעות שם המשפחה צימרמן?
ת: שם המשפחה של צימרמן נגזר מהמילה הגרמנית התיכונה "זימבר", שפירושה "נגר". מאמינים שהשם שימש לראשונה על ידי משפחת נגרים שהתגוררה באזור בוואריה, גרמניה. ש: האם יש אנשים מפורסמים עם שם המשפחה של צימרמן?
ת: כן, יש הרבה אנשים מפורסמים עם שם המשפחה של צימרמן, כולל בוב דילן, ג'ורג' צימרמן, ג'ו צימרמן ואדם צימרמן.

סיכום

שם המשפחה של צימרמן הוא ממקור גרמני, והוא נגזר מהמילה הגרמנית התיכונה "זימבר", שפירושה "נגר". הוא נפוץ ביותר בגרמניה, שם הוא שם המשפחה ה-15 בשכיחותו, והוא נפוץ גם באוסטריה, שוויץ וארצות הברית. שם המשפחה צימרמן מקושר לרוב לנגרות, אך ניתן להשתמש בו גם כדי להתייחס למי שגר ליד נגרייה או מישהו שעובד בנגרייה. ישנם אנשים מפורסמים רבים עם שם המשפחה של צימרמן, כולל בוב דילן, ג'ורג' צימרמן, ג'ו צימרמן ואדם צימרמן.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן