דף הבית » טופ 100 » מהו מקור שם המשפחה סויסה?

מהו מקור שם המשפחה סויסה?

2023-05-07 16:56:00+02:00

מהו מקור שם המשפחה סויסה?

שם המשפחה סויסה הוא ממקור עברי, והוא נגזר מהמילה העברית "סויסה" שפירושה "אושר". מקורו של השם הוא במזרח התיכון, והוא נמצא במדינות רבות ברחבי העולם. הוא נמצא לרוב בישראל, שם הוא שם המשפחה הרביעי בפופולרי ביותר. הוא נמצא גם בארצות הברית, קנדה ומדינות אחרות.

מה פירוש שם המשפחה סויסה?

שם המשפחה סויסה נגזר מהמילה העברית "סויסה" שפירושה "אושר". מקורו של השם הוא במזרח התיכון, והוא נמצא במדינות רבות ברחבי העולם. הוא נמצא לרוב בישראל, שם הוא שם המשפחה הרביעי בפופולרי ביותר. הוא נמצא גם בארצות הברית, קנדה ומדינות אחרות. הסברה שהשם סויסה מקורו במילה העברית "סויסה" שפירושה "אושר". מקורו של השם הוא במזרח התיכון, והוא נמצא במדינות רבות ברחבי העולם. הוא נמצא לרוב בישראל, שם הוא שם המשפחה הרביעי בפופולרי ביותר. הוא נמצא גם בארצות הברית, קנדה ומדינות אחרות. הסברה שהשם סויסה מקורו במילה העברית "סויסה" שפירושה "אושר". מקורו של השם הוא במזרח התיכון, והוא נמצא במדינות רבות ברחבי העולם. הוא נמצא לרוב בישראל, שם הוא שם המשפחה הרביעי בפופולרי ביותר. הוא נמצא גם בארצות הברית, קנדה ומדינות אחרות.

איפה שם המשפחה סויסה הכי נפוץ?

שם המשפחה סויסה נמצא לרוב בישראל, שם הוא שם המשפחה הרביעי בפופולרי ביותר. הוא נמצא גם בארצות הברית, קנדה ומדינות אחרות. בארצות הברית, שם המשפחה סויסה נמצא לרוב במדינות ניו יורק, קליפורניה ופלורידה. בקנדה, שם המשפחה סויסה נמצא לרוב במחוזות אונטריו וקוויבק.

השכיחות של שם המשפחה סויסה בישראל

בישראל, שם המשפחה סויסה הוא שם המשפחה הרביעי הכי פופולרי. הוא נמצא בעיקר בערים תל אביב, ירושלים וחיפה. השם נמצא גם בערים ויישובים נוספים ברחבי הארץ.

השכיחות של שם המשפחה סויסה בארצות הברית

בארצות הברית, שם המשפחה סויסה נמצא לרוב במדינות ניו יורק, קליפורניה ופלורידה. בניו יורק, שם המשפחה סויסה נמצא לרוב בערים ניו יורק, ברוקלין וקווינס. בקליפורניה, שם המשפחה סויסה נמצא לרוב בערים לוס אנג'לס, סן פרנסיסקו וסן דייגו. בפלורידה, שם המשפחה סויסה נמצא לרוב בערים מיאמי, טמפה ואורלנדו.

השכיחות של שם המשפחה סויסה בקנדה

בקנדה, שם המשפחה סויסה נמצא לרוב במחוזות אונטריו וקוויבק. באונטריו, שם המשפחה סויסה נמצא לרוב בערים טורונטו, אוטווה והמילטון. בקוויבק, שם המשפחה סויסה נמצא לרוב בערים מונטריאול, קוויבק סיטי ושרברוק.

סיכום

שם המשפחה סויסה הוא ממקור עברי, והוא נגזר מהמילה העברית "סויסה" שפירושה "אושר". מקורו של השם הוא במזרח התיכון, והוא נמצא במדינות רבות ברחבי העולם. הוא נמצא לרוב בישראל, שם הוא שם המשפחה הרביעי בפופולרי ביותר. הוא נמצא גם בארצות הברית, קנדה ומדינות אחרות. השכיחות של שם המשפחה סויסה משתנה ממדינה למדינה, אך הוא נמצא לרוב בישראל, ארצות הברית וקנדה. למידע נוסף על המקור והשכיחות של שם המשפחה סויסה, בקר בכתובת he.wikipedia.org .

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן