דף הבית » מגזין » מהו מקור שם המשפחה מלכה?

מהו מקור שם המשפחה מלכה?

מהו מקור שם המשפחה מלכה?

מהו מקור שם המשפחה מלכה?

שם המשפחה מלכה הוא ממקור עברי, והוא נגזר מהמילה העברית "מלכה" שפירושה "מלכה". זהו שם משפחה יהודי פופולרי, והוא נמצא במדינות רבות ברחבי העולם. שם המשפחה מלכה נפוץ ביותר בישראל, שם הוא שם המשפחה החמישי בפופולריותו. זה נפוץ גם בארצות הברית, שם הוא שם המשפחה ה-1,945 הפופולרי ביותר. בבריטניה, זהו שם המשפחה ה-2,822 הפופולרי ביותר. בקנדה, זהו שם המשפחה ה-2,902 הפופולרי ביותר. שם המשפחה מלכה נמצא גם במדינות אחרות, כמו אוסטרליה, גרמניה, צרפת ודרום אפריקה. באוסטרליה, זהו שם המשפחה ה-7,717 הפופולרי ביותר. בגרמניה, זהו שם המשפחה ה-2,845 הפופולרי ביותר. בצרפת, זהו שם המשפחה ה-3,919 הפופולרי ביותר. בדרום אפריקה, זהו שם המשפחה ה-3,945 הפופולרי ביותר.

פירוש שם המשפחה מלכה

שם המשפחה מלכה נגזר מהמילה העברית "מלכה", שפירושה "מלכה". זהו שם משפחה יהודי פופולרי, והוא נמצא במדינות רבות ברחבי העולם. שם המשפחה מלכה מקושר לרוב למלכות ולכוח. מאמינים שמקורו במילה העברית "מלכה", שפירושה "מלכה". שם המשפחה קשור גם לכוח ואומץ, שכן מאמינים שמקורו במילה העברית "מלכה", שפירושה "לוחם".

שכיחות שם המשפחה מלכה

שם המשפחה מלכה נפוץ ביותר בישראל, שם הוא שם המשפחה החמישי בפופולריותו. זה נפוץ גם בארצות הברית, שם הוא שם המשפחה ה-1,945 הפופולרי ביותר. בבריטניה, זהו שם המשפחה ה-2,822 הפופולרי ביותר. בקנדה, זהו שם המשפחה ה-2,902 הפופולרי ביותר. שם המשפחה מלכה נמצא גם במדינות אחרות, כמו אוסטרליה, גרמניה, צרפת ודרום אפריקה. באוסטרליה, זהו שם המשפחה ה-7,717 הפופולרי ביותר. בגרמניה, זהו שם המשפחה ה-2,845 הפופולרי ביותר. בצרפת, זהו שם המשפחה ה-3,919 הפופולרי ביותר. בדרום אפריקה, זהו שם המשפחה ה-3,945 הפופולרי ביותר.

השוואה מהירה

מדינה דַרגָה
ישראל 5
ארצות הברית מקום 1,945
הממלכה המאוחדת מקום 2,822
קנדה מקום 2,902
אוֹסטְרַלִיָה 7,717
גֶרמָנִיָה 2,845
צָרְפַת 3,919
דרום אפריקה 3,945

שם המשפחה מלכה הוא שם משפחה יהודי פופולרי, ונמצא במדינות רבות ברחבי העולם. היא נגזרת מהמילה העברית "מלכה", שפירושה "מלכה". שם המשפחה מקושר לרוב למלכות ולכוח, ומאמינים שמקורו במילה העברית "מלכה", שפירושה "לוחם". הוא נפוץ בעיקר בישראל, שם הוא שם המשפחה החמישי בפופולרי ביותר, והוא נמצא גם בארצות הברית, בריטניה, קנדה, אוסטרליה, גרמניה, צרפת ודרום אפריקה. למידע נוסף על מקורו ושכיחותו של שם המשפחה מלכה, לחץ כאן .

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן