דף הבית » טופ 100 » מאתר שמות משפחה נחום: מדריך מקיף

מאתר שמות משפחה נחום: מדריך מקיף

מאתר שמות משפחה נחום: מדריך מקיף

מהו שם המשפחה נחום?

שם המשפחה נחום הוא שם משפחה פטרונימי ממוצא עברי. הוא נגזר מהשם הפרטי נחום, שמקורו במילה העברית "נחמה" שמשמעותה "נחמה". שם המשפחה נחום נמצא לרוב בישראל, אך הוא מצוי גם במדינות אחרות בעולם.

מקור שם המשפחה נחום

מקורו של שם המשפחה נחום הוא במזרח התיכון, במיוחד באזור ישראל. מאמינים שזה נגזר מהשם הפרטי נחום, שמקורו במילה העברית "נחמה" שמשמעותה "נחמה". מאמינים שהשם ניתן לאדם שהיה מקור נחמה או נחמה לאחרים.

שכיחות שם המשפחה נחום

שם המשפחה נחום נמצא לרוב בישראל, שם הוא שם המשפחה ה-8 בשכיחותו. הוא נמצא גם במדינות אחרות ברחבי העולם, כולל ארצות הברית, קנדה, אוסטרליה ובריטניה. בארצות הברית, שם המשפחה נחום הוא שם המשפחה ה-1,841 הנפוץ ביותר, בעוד שבקנדה הוא שם המשפחה ה-2,845 הנפוץ ביותר. באוסטרליה, שם המשפחה נחום הוא שם המשפחה ה-2,845 הנפוץ ביותר, בעוד שבבריטניה הוא שם המשפחה ה-4,845 הנפוץ ביותר.

השוואה מהירה

מדינה דַרגָה
ישראל 8
ארצות הברית מקום 1,841
קנדה 2,845
אוֹסטְרַלִיָה 2,845
הממלכה המאוחדת 4,845

שאלות ותשובות

מה מקור שם המשפחה נחום?

מקורו של שם המשפחה נחום הוא במזרח התיכון, במיוחד באזור ישראל. מאמינים שזה נגזר מהשם הפרטי נחום, שמקורו במילה העברית "נחמה" שמשמעותה "נחמה".

באילו מדינות נמצא שם המשפחה נחום לרוב?

שם המשפחה נחום נמצא לרוב בישראל, שם הוא שם המשפחה ה-8 בשכיחותו. הוא נמצא גם במדינות אחרות ברחבי העולם, כולל ארצות הברית, קנדה, אוסטרליה ובריטניה.

מהי דרגת שם המשפחה נחום במדינות שונות?

בארצות הברית, שם המשפחה נחום הוא שם המשפחה ה-1,841 הנפוץ ביותר, בעוד שבקנדה הוא שם המשפחה ה-2,845 הנפוץ ביותר. באוסטרליה, שם המשפחה נחום הוא שם המשפחה ה-2,845 הנפוץ ביותר, בעוד שבבריטניה הוא שם המשפחה ה-4,845 הנפוץ ביותר.

סיכום

שם המשפחה נחום הוא שם משפחה פטרונימי ממוצא עברי. הוא נגזר מהשם הפרטי נחום, שמקורו במילה העברית "נחמה" שמשמעותה "נחמה". שם המשפחה נחום נמצא לרוב בישראל, שם הוא שם המשפחה ה-8 בשכיחותו. הוא נמצא גם במדינות אחרות ברחבי העולם, כולל ארצות הברית, קנדה, אוסטרליה ובריטניה. מקורו של שם המשפחה נחום הוא ככל הנראה במזרח התיכון, במיוחד באזור ישראל.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן