דף הבית » המלצת הצוות » מאתר שמות משפחה מרגוליס – מדריך מקיף

מאתר שמות משפחה מרגוליס – מדריך מקיף

מאתר שמות משפחה מרגוליס – מדריך מקיף

מהו שם המשפחה מרגוליס?

שם המשפחה מרגוליס הוא שם משפחה יהודי שמקורו במזרח אירופה. היא נגזרת מהמילה העברית "מרגלית", שפירושה פנינה. משערים שמשפחת מרגוליס מקורה באוקראינה, בלארוס וליטא. שם המשפחה נמצא גם במקומות אחרים בעולם, כולל ארצות הברית, קנדה וישראל.

מקור שם המשפחה מרגוליס

מקורו של שם המשפחה מרגוליס הוא באוקראינה, בלארוס וליטא. מאמינים שמקורה של המשפחה באזור חבר העמים הפולני-ליטאי לשעבר. משערים שהמשפחה הייתה בין היהודים הראשונים שהתיישבו באזור. על פי ההערכות, משפחת מרגוליס הייתה בין היהודים הראשונים שהתיישבו באזור. הם היו בין הראשונים שאימצו את שם המשפחה, שנגזר מהמילה העברית "מרגלית", שמשמעותה פנינה. משערים שהמשפחה הייתה בין הראשונים שאימצו את שם המשפחה, שנגזר מהמילה העברית "מרגלית", שמשמעותה פנינה.

התפשטות שם המשפחה מרגוליס

שם המשפחה מרגוליס התפשט ברחבי מזרח אירופה ובסופו של דבר למקומות אחרים בעולם. משערים כי המשפחה הייתה בין היהודים הראשונים שהתיישבו בארצות הברית, קנדה וישראל. המשפחה נמצאת גם במקומות אחרים בעולם, כולל דרום אפריקה, אוסטרליה וניו זילנד.

מעקב אחר ההיסטוריה המשפחתית שלך

אם אתה מעוניין להתחקות אחר ההיסטוריה המשפחתית שלך, ישנם מספר משאבים זמינים שיעזרו לך. המשאב המקיף ביותר הוא JewishGen Family Finder, שהוא מאגר מידע של שמות משפחה יהודיים והמשפחות הקשורות אליהם. המאגר כולל מידע על מקורות שם המשפחה, וכן מידע על ההיסטוריה של המשפחה. משאב נוסף הוא האגודה הגנאלוגית היהודית של בריטניה הגדולה, שהיא ארגון ללא מטרות רווח המוקדש לעזור לאנשים להתחקות אחר ההיסטוריה המשפחתית שלהם. לחברה מאגר של שמות משפחה יהודיים ומשפחותיהם הקשורות אליהם, כמו גם ספריית ספרים ומשאבים אחרים. לבסוף, ישנם מספר אתרי אינטרנט המוקדשים לעזור לאנשים להתחקות אחר ההיסטוריה המשפחתית שלהם. אתרים אלה כוללים את Ancestry.com, MyHeritage.com ו- JewishGen.org.

סיכום

שם המשפחה מרגוליס הוא שם משפחה יהודי שמקורו במזרח אירופה. היא נגזרת מהמילה העברית "מרגלית", שפירושה פנינה. על פי ההערכות, מקורה של משפחת מרגוליס באוקראינה, בלארוס וליטא, והיא נמצאת כיום במקומות אחרים בעולם, כולל ארצות הברית, קנדה וישראל. אם אתה מעוניין להתחקות אחר ההיסטוריה המשפחתית שלך, ישנם מספר משאבים זמינים כדי לעזור לך, כולל JewishGen Family Finder, האגודה הגנאלוגית היהודית של בריטניה הגדולה, ומספר אתרי אינטרנט המוקדשים לעזור לאנשים להתחקות אחר ההיסטוריה המשפחתית שלהם. למידע נוסף, מצא מידע נוסף בויקיפדיה.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן