דף הבית » TOP10 » למה אני לא מקבל התראות WhatsApp?

למה אני לא מקבל התראות WhatsApp?

2023-06-10 00:49:00+02:00

מהן התראות WhatsApp?

התראות WhatsApp הן הודעות המופיעות במכשיר שלך כאשר מישהו שולח לך הודעה, מתקשר אליך או מוסיף אותך לקבוצה. הם יכולים להופיע כבאנר, התראה או תג במסך הבית של המכשיר שלך. התראות הן חלק חשוב מחוויית WhatsApp, מכיוון שהן מודיעות לך כשמישהו מנסה להשיג אותך.

למה אני לא מקבל התראות WhatsApp?

ישנן מספר סיבות מדוע ייתכן שאינך מקבל התראות WhatsApp. הסיבות הנפוצות ביותר הן:

1. לא הפעלת התראות

הדבר הראשון שצריך לבדוק הוא האם הפעלת התראות בהגדרות WhatsApp. כדי לעשות זאת, פתח את WhatsApp, הקש על שלוש הנקודות בפינה השמאלית העליונה ובחר הגדרות. לאחר מכן, הקש על הודעות וודא שההודעות מופעלות.

2. לא הפעלת התראות בהגדרות המכשיר שלך

בנוסף להפעלת הודעות בוואטסאפ, עליך להפעיל הודעות גם בהגדרות המכשיר שלך. כדי לעשות זאת, פתח את אפליקציית ההגדרות במכשיר שלך, הקש על התראות וודא שההודעות מופעלות עבור WhatsApp.

3. לא אפשרת לוואטסאפ לשלוח הודעות

אם אתה משתמש באייפון, עליך גם לאפשר ל-WhatsApp לשלוח הודעות. כדי לעשות זאת, פתח את אפליקציית ההגדרות במכשיר שלך, הקש על התראות וודא שההודעות מופעלות עבור WhatsApp.

4. לא הפעלת התראות עבור קבוצה

אם אינך מקבל התראות עבור קבוצה, עליך לוודא שההתראות מופעלות עבור אותה קבוצה. כדי לעשות זאת, פתח את הקבוצה, הקש על שלוש הנקודות בפינה השמאלית העליונה ובחר התראות. לאחר מכן, ודא שההודעות מופעלות.

כיצד אוכל לתקן את הבעיה?

אם אינך מקבל התראות WhatsApp, הדבר הראשון שצריך לעשות הוא לבדוק שהתראות מופעלות גם ב- WhatsApp וגם בהגדרות המכשיר שלך. אם הודעות מופעלות, אבל אתה עדיין לא מקבל הודעות, אתה יכול לנסות את השלבים הבאים:

1. כפה סגירה של WhatsApp

אם אתה משתמש באייפון, תוכל לאלץ לסגור את WhatsApp על ידי לחיצה כפולה על כפתור הבית, החלקה למעלה בכרטיס ה-WhatsApp ולאחר מכן לחיצה נוספת על כפתור הבית. ב-Android, אתה יכול לאלץ לסגור את WhatsApp על ידי מעבר אל הגדרות > אפליקציות > WhatsApp > כפוי עצירה.

2. הפעל מחדש את המכשיר שלך

אם סגירה בכוח של WhatsApp לא עובדת, אתה יכול לנסות להפעיל מחדש את המכשיר שלך. פעולה זו תנקה את כל הבעיות הזמניות שעלולות לגרום לבעיה.

3. הסר והתקן מחדש את WhatsApp

אם הפעלה מחדש של המכשיר שלך לא עובדת, אתה יכול לנסות להסיר ולהתקין מחדש את WhatsApp. פעולה זו תאפס את האפליקציה ועשויה לתקן את כל הבעיות שגורמות לבעיה.

שאלות ותשובות

ש: מה קורה אם אני משבית התראות בוואטסאפ?

ת: אם תשבית התראות בוואטסאפ, לא תקבל התראות כשמישהו ישלח לך הודעה, יתקשר אליך או יוסיף אותך לקבוצה.

ש: מה קורה אם אני משבית הודעות בהגדרות המכשיר שלי?

ת: אם תשבית הודעות בהגדרות המכשיר שלך, לא תקבל הודעות מאף אפליקציה, כולל WhatsApp.

ש: מה עלי לעשות אם אני עדיין לא מקבל הודעות?

ת: אם אתה עדיין לא מקבל התראות, אתה יכול לנסות לסגור את WhatsApp בכוח, להפעיל מחדש את המכשיר שלך, או להסיר את ההתקנה ולהתקין מחדש את WhatsApp.

סיכום

אם אינך מקבל התראות WhatsApp, הדבר הראשון שצריך לעשות הוא לבדוק שהתראות מופעלות גם ב- WhatsApp וגם בהגדרות המכשיר שלך. אם הודעות מופעלות, אבל אתה עדיין לא מקבל הודעות, אתה יכול לנסות לסגור את WhatsApp בכוח, להפעיל מחדש את המכשיר שלך, או להסיר את ההתקנה ולהתקין מחדש את WhatsApp. אם אתה עדיין נתקל בבעיות, עליך לפנות לתמיכה של WhatsApp לסיוע נוסף.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן