דף הבית » TOP10 » למה אני לא יכול לראות סטורי באינסטגרם?

למה אני לא יכול לראות סטורי באינסטגרם?

2023-06-12 07:36:00+02:00

מהו סיפור אינסטגרם?

סיפור אינסטגרם הוא תכונה המאפשרת למשתמשים לשתף תמונות וסרטונים עם העוקבים שלהם שנעלמים לאחר 24 שעות. זוהי דרך מצוינת לחלוק רגעים מחיי היום-יום שלך עם העוקבים שלך מבלי לבלבל את הפרופיל שלך.

למה אני לא יכול לראות סטורי באינסטגרם?

ישנן כמה סיבות מדוע לא תוכל לראות סיפור באינסטגרם. הסיבה הנפוצה ביותר היא שהמשתמש שפרסם את הסיפור חסם אותך. אם זה המקרה, לא תוכל לראות אף אחד מהפוסטים, הסיפורים או הפרופיל שלהם. סיבה נוספת לכך שאולי לא תוכל לראות סיפור באינסטגרם היא אם המשתמש הגדיר את החשבון שלו לפרטי. אם זה המקרה, לא תוכל לראות אף אחד מהפוסטים, הסיפורים או הפרופיל שלהם אלא אם הם יאשרו את בקשת המעקב שלך. לבסוף, אם המשתמש מחק את הסיפור שלו, לא תוכל לראות אותו. הסיבה לכך היא שסיפורים זמינים רק ל-24 שעות לאחר פרסומם.

כיצד לתקן את הבעיה

אם אינך מצליח לראות סיפור באינסטגרם, הדבר הראשון שעליך לעשות הוא לבדוק אם המשתמש חסם אותך. אם זה המקרה, לא תוכל לראות אף אחד מהפוסטים, הסיפורים או הפרופיל שלהם. אם המשתמש לא חסם אותך, השלב הבא הוא לבדוק אם החשבון שלו מוגדר לפרטי. אם זה המקרה, לא תוכל לראות אף אחד מהפוסטים, הסיפורים או הפרופיל שלהם אלא אם הם יאשרו את בקשת המעקב שלך. לבסוף, אם המשתמש מחק את הסיפור שלו, לא תוכל לראות אותו. הסיבה לכך היא שסיפורים זמינים רק ל-24 שעות לאחר פרסומם.

בודק אם נחסמת

אם אתה חושב שאולי נחסמת על ידי המשתמש, הדבר הראשון שעליך לעשות הוא לחפש את הפרופיל שלו. אם אינך מוצא את הפרופיל שלהם, סביר להניח שחסמת אותך. אם אתה יכול למצוא את הפרופיל שלהם, אז השלב הבא הוא לבדוק אם אתה יכול לראות את הפוסטים והסיפורים שלהם. אם אינך יכול לצפות בפוסטים או בסיפורים שלהם, סביר להניח שחסמת אותך.

בודקים אם החשבון פרטי

אם אתה יכול לראות את הפרופיל של המשתמש, אז השלב הבא הוא לבדוק אם החשבון שלו מוגדר לפרטי. אם החשבון מוגדר לפרטי, לא תוכל לצפות באף אחד מהפוסטים, הסיפורים או הפרופיל שלו אלא אם הם יאשרו את בקשת המעקב שלך.

בודק אם הסיפור נמחק

אם אתה יכול לראות את הפרופיל והפוסטים של המשתמש, אז השלב הבא הוא לבדוק אם הסיפור נמחק. אם הסיפור נמחק, לא תוכל לצפות בו. הסיבה לכך היא שסיפורים זמינים רק ל-24 שעות לאחר פרסומם.

סיכום

אם אינך מצליח לראות סיפור באינסטגרם, יש כמה סיבות אפשריות לכך. הסיבה הנפוצה ביותר היא שהמשתמש שפרסם את הסיפור חסם אותך. סיבה נוספת היא אם המשתמש הגדיר את החשבון שלו לפרטי. לבסוף, אם הסיפור נמחק, לא תוכל לצפות בו. אם אתה חושב שאולי נחסמת, הדבר הראשון שאתה צריך לעשות הוא לחפש את הפרופיל שלהם. אם אתה יכול למצוא את הפרופיל שלהם, אז השלב הבא הוא לבדוק אם אתה יכול לראות את הפוסטים והסיפורים שלהם. אם החשבון מוגדר לפרטי, לא תוכל לצפות באף אחד מהפוסטים, הסיפורים או הפרופיל שלו אלא אם הם יאשרו את בקשת המעקב שלך. לבסוף, אם הסיפור נמחק, לא תוכל לצפות בו. על ידי הבנה מדוע אינך יכול לראות סיפור באינסטגרם, תוכל לנקוט בצעדים הדרושים לתיקון הבעיה.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן