דף הבית » מומלץ בהקדם » לימה שם משפחה: מדריך מקיף

לימה שם משפחה: מדריך מקיף

לימה שם משפחה: מדריך מקיף

מהו שם המשפחה של לימה?

שם המשפחה לימה הוא שם משפחה פורטוגלי, שמקורו במילה הלטינית "לימה", שפירושה "עץ שזיף". מאמינים שמקורו באזור פורטוגל המכונה אלגרבה, שנמצא בחלק הדרומי ביותר של המדינה. שם המשפחה לימה נמצא לרוב בפורטוגל, ברזיל ומדינות אחרות עם מורשת פורטוגזית.

מקור ומשמעות שם המשפחה לימה

מקורו של שם המשפחה לימה הוא באזור אלגרבה בפורטוגל, שם הוא שימש לראשונה כשם משפחה. מאמינים שזה נגזר מהמילה הלטינית "לימה", שפירושה "עץ שזיף". סבורים ששם המשפחה ניתן למי שגרו ליד עצי שזיף או עבדו עם עצי שזיף. סבורים שגם שם המשפחה לימה שימש ככינוי למי שחיב במיוחד שזיפים. ייתכן גם ששם המשפחה ניתן למי שהיה מיומן במיוחד בגידול או קצירת שזיפים.

וריאציות של שם המשפחה לימה

לשם המשפחה של לימה יש כמה וריאציות, כולל לימאס, לימון ולימונצ'לי. כמו כן, ניתן למצוא וריאציות של שם המשפחה לימה במדינות אחרות, כמו לימון בספרד, לימונצ'לי באיטליה ולימון במקסיקו.

אנשים מפורסמים עם שם המשפחה לימה

יש כמה אנשים מפורסמים עם שם המשפחה לימה, כולל שחקן הכדורגל הברזילאי ניימאר דה סילבה סנטוס ג'וניור, הזמרת והפזמונאית הפורטוגלית מריזה, והשחקנית והדוגמנית הברזילאית ג'יזל בונדשן.

סיכום

שם המשפחה לימה הוא שם משפחה פורטוגלי, שמקורו במילה הלטינית "לימה", שפירושה "עץ שזיף". מאמינים שמקורו בחבל אלגרבה בפורטוגל, שם שימש לראשונה כשם משפחה. שם המשפחה לימה נמצא לרוב בפורטוגל, ברזיל ומדינות אחרות עם מורשת פורטוגזית. יש לו כמה וריאציות, כולל לימאס, לימון ולימונצ'לי. יש כמה אנשים מפורסמים עם שם המשפחה לימה, כולל שחקן הכדורגל הברזילאי ניימאר דה סילבה סנטוס ג'וניור, הזמרת והפזמונאית הפורטוגלית מריזה, והשחקנית והדוגמנית הברזילאית ג'יזל בונדשן. למידע נוסף על שם המשפחה לימה, מצא מידע נוסף בוויקיפדיה .

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן