דף הבית » להעביר את הזמן » ליליאן שם משפחה – סקירה מקיפה

ליליאן שם משפחה – סקירה מקיפה

ליליאן שם משפחה – סקירה מקיפה

מה שם המשפחה ליליאן?

שם המשפחה ליליאן הוא ממקור אנגלי והוא נגזר מהמילה הלטינית "ליליום", שפירושה "שושן". זהו שם פופולרי מאוד בארצות הברית, המדורג בין 500 השמות הפופולריים ביותר במדינה. השם פופולרי גם במדינות אחרות דוברות אנגלית כמו קנדה, אוסטרליה וניו זילנד.

מקור ומשמעות שם המשפחה ליליאן

שם המשפחה ליליאן נגזר מהמילה הלטינית "ליליום", שפירושה "שושן". השושן הוא סמל של טוהר ותמימות, ולעתים קרובות מזוהה עם מריה הבתולה. השם קשור גם לאלה היוונית בעלת אותו השם, שהייתה אלת הפרחים והפוריות.

היסטוריה של שם המשפחה ליליאן

שם המשפחה ליליאן היה בשימוש מאז ימי הביניים. הוא תועד לראשונה באנגליה במאה ה-12, וזכה לפופולריות בקרב הנורמנים. השם היה פופולרי גם בסקוטלנד, שם הוא שימש ככינוי למי שהיה בהיר שיער או בעל גוון עור בהיר.

אנשים מפורסמים עם שם המשפחה ליליאן

יש הרבה אנשים מפורסמים עם שם המשפחה ליליאן, ביניהם השחקנית האמריקאית ליליאן גיש, הסופרת הבריטית ליליאן הלמן והזמרת האמריקאית ליליאן ראסל. אנשים בולטים נוספים בעלי שם המשפחה כוללים את המשוררת האמריקאית ליליאן סמית', האמנית האמריקאית ליליאן גיש והפוליטיקאית האמריקאית ליליאן קרטר.

וריאציות של שם המשפחה ליליאן

לשם המשפחה ליליאן יש כמה וריאציות, כולל לילי, לילי וליליאן.

סיכום

שם המשפחה ליליאן הוא ממקור אנגלי והוא נגזר מהמילה הלטינית "ליליום", שפירושה "שושן". זהו שם פופולרי מאוד בארצות הברית, המדורג בין 500 השמות הפופולריים ביותר במדינה. השם פופולרי גם במדינות אחרות דוברות אנגלית כמו קנדה, אוסטרליה וניו זילנד. השם קשור לאלה היוונית בעלת אותו השם, שהייתה אלת הפרחים והפוריות. יש הרבה אנשים מפורסמים עם שם המשפחה ליליאן, ביניהם השחקנית האמריקאית ליליאן גיש, הסופרת הבריטית ליליאן הלמן והזמרת האמריקאית ליליאן ראסל. לשם המשפחה ליליאן יש כמה וריאציות, כולל לילי, לילי וליליאן. למידע נוסף על שם המשפחה ליליאן, אתה יכול לבקר ב-YouTube .

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן