דף הבית » מעניין » לוי: שם משפחה

לוי: שם משפחה

לוי: שם משפחה

מהו שם משפחת לוי?

שם המשפחה לוי הוא שם נפוץ, שמקורו במזרח התיכון. מאמינים שמקורו בשפה העברית העתיקה, והוא נגזר מהמילה "לוי", שפירושה "מחובר" או "מחובר". השם נמצא גם בשפות אחרות, כמו ערבית, שם הוא מאוית "לביא". שם המשפחה לוי נמצא במדינות רבות בעולם, כולל ארה"ב, קנדה, בריטניה, צרפת, גרמניה, ו ישראל. הוא נפוץ גם בחלקים אחרים של העולם, כמו דרום אמריקה, אפריקה ואסיה.

תולדות שם המשפחה לוי

לשם המשפחה לוי היסטוריה ארוכה ועשירה. מאמינים שמקורו בשפה העברית העתיקה, והוא נגזר מהמילה "לוי", שפירושה "מחובר" או "מחובר". השם נמצא גם בשפות אחרות, כמו ערבית, שם הוא מאוית "לביא". שם המשפחה לוי נמצא במדינות רבות בעולם, כולל ארה"ב, קנדה, בריטניה, צרפת, גרמניה, ו ישראל. הוא נפוץ גם במקומות אחרים בעולם, כמו דרום אמריקה, אפריקה ואסיה. שם המשפחה לוי נקשר לדמויות בולטות רבות לאורך ההיסטוריה, ביניהן דמותו המקראית של משה, הפילוסוף היהודי הרמב"ם והצרפתים. המתמטיקאי ג'וזף-לואי לגרנז'.

שם המשפחה לוי בארצות הברית

שם המשפחה לוי נפוץ במיוחד בארצות הברית. לפי נתוני הלשכה האמריקאית למפקד האוכלוסין, היו למעלה מ-200,000 אנשים עם שם המשפחה לוי שהתגוררו בארצות הברית בשנת 2018. רוב האנשים הללו היו ממוצא יהודי, כאשר הרוב חי במדינות ניו יורק, קליפורניה ופלורידה .

שם משפחת לוי בישראל

שם המשפחה לוי נפוץ גם בישראל. לפי נתוני הלשכה המרכזית לסטטיסטיקה, התגוררו בישראל למעלה מ-10,000 איש בשם משפחת לוי בשנת 2018. רוב האנשים הללו היו ממוצא יהודי, כאשר רובם מתגוררים בערים ירושלים, תל אביב וחיפה.

שם המשפחה לוי בארצות אחרות

שם המשפחה לוי נמצא גם במדינות אחרות בעולם. בקנדה התגוררו במדינה למעלה מ-4,000 אנשים בשם המשפחה לוי בשנת 2018. בבריטניה התגוררו במדינה למעלה מ-3,000 אנשים עם שם המשפחה לוי בשנת 2018. בצרפת היו למעלה מ-2,000 איש. עם שם המשפחה לוי המתגורר בארץ בשנת 2018.

השכיחות של שם משפחת לוי כיום

שם המשפחה לוי נפוץ עד היום, כשאנשים בעלי שם המשפחה לוי חיים במדינות רבות ברחבי העולם. זהו שם נפוץ בארה"ב, קנדה, בריטניה, צרפת, גרמניה וישראל, כמו גם בחלקים אחרים של העולם. שם המשפחה לוי הוא עדות להיסטוריה העשירה של העם היהודי, והוא תזכורת לחוזק ולחוסנו של העם היהודי לאורך מאות שנים. שם המשפחה לוי הוא תזכורת לחשיבות המשפחה והקהילה ולחוזק הקשרים המחברים את כולנו. זוהי תזכורת לחשיבות השמירה על המורשת שלנו והנחלתה לדורות הבאים. למידע נוסף על שם משפחת לוי, ניתן למצוא מידע נוסף בוויקיפדיה , או לצפות בסרטונים על שם משפחת לוי .

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן