דף הבית » מעניין » לוגסי: מבט על ההיסטוריה והמשמעות של שם המשפחה

לוגסי: מבט על ההיסטוריה והמשמעות של שם המשפחה

2023-05-05 14:36:00+02:00

מהו שם המשפחה לוגסי?

שם המשפחה לוגסי הוא שם משפחה יהודי ממוצא אשכנזי. זה נגזר מהמילה העברית "לוגסי", שפירושה "האור שלי". שם המשפחה לוגאסי נמצא לרוב בישראל, אך הוא נמצא גם במדינות אחרות כמו ארצות הברית, קנדה ובריטניה. שם המשפחה לוגסי מאוית גם כ"לוגסי", "לוגסי", "לוגסי" ו"לוגסי".

היסטוריה של שם המשפחה לוגסי

שורשיו של שם המשפחה לוגאסי בשפה העברית. המילה "לוגסי" נגזרת מהמילה העברית "לוגסי", שפירושה "האור שלי". שם המשפחה לוגאסי נמצא לרוב בישראל, אך הוא נמצא גם במדינות אחרות כמו ארצות הברית, קנדה ובריטניה. מקורו של שם המשפחה לוגאסי הוא במאה ה-18, אז החלו יהודים לנדוד לישראל ממזרח אירופה. שם המשפחה לוגאסי נמצא לרוב בישראל, אך הוא נמצא גם במדינות אחרות כמו ארצות הברית, קנדה ובריטניה.

אנשים מפורסמים עם שם המשפחה לוגאסי

ישנם כמה אנשים מפורסמים עם שם המשפחה Lugasi. אחד המפורסמים שבהם הוא ראש ממשלת ישראל אהוד אולמרט, שנולד בשם המשפחה לוגסי. אנשים מפורסמים נוספים בעלי שם המשפחה לוגסי כוללים את הזמר והפזמונאי הישראלי דיוויד ברוזה, השחקן והבמאי הישראלי אסי דיין, והשחקנית והזמרת הישראלית נועה תשבי.

שם משפחה לוגסי בישראל

שם המשפחה לוגאסי נמצא לרוב בישראל. לפי נתוני הלשכה המרכזית לסטטיסטיקה, חיים בישראל כ-1,000 אנשים בעלי שם המשפחה לוגאסי. שם המשפחה לוגאסי נמצא לרוב בערים ירושלים, תל אביב וחיפה.

שם משפחה לוגסי בארצות הברית

שם המשפחה Lugasi נמצא גם בארצות הברית. על פי הלשכה למפקד האוכלוסין של ארצות הברית, ישנם כ-200 אנשים עם שם המשפחה לוגסי החיים בארצות הברית. שם המשפחה לוגאסי נמצא לרוב במדינות ניו יורק, קליפורניה ופלורידה.

סיכום

שם המשפחה לוגאסי הוא שם משפחה יהודי ממוצא אשכנזי. זה נגזר מהמילה העברית "לוגסי", שפירושה "האור שלי". שם המשפחה לוגאסי נמצא לרוב בישראל, אך הוא נמצא גם במדינות אחרות כמו ארצות הברית, קנדה ובריטניה. ישנם כמה אנשים מפורסמים עם שם המשפחה לוגסי, ביניהם ראש ממשלת ישראל אהוד אולמרט, הזמר והיוצר הישראלי דיוויד ברוזה, השחקן והבמאי הישראלי אסי דיין, והשחקנית והזמרת הישראלית נועה תשבי. שם המשפחה לוגאסי נמצא לרוב בישראל, אך הוא נמצא גם במדינות אחרות כמו ארצות הברית, קנדה ובריטניה. שם המשפחה לוגסי הוא שם ייחודי ומעניין עם היסטוריה ומשמעות עשירה. זוהי תזכורת להיסטוריה הארוכה והמפורסמת של העם היהודי, ולחשיבות השמירה והכיבוד של מורשתנו.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן